понеделник, 13 юли 2009 г.

Приятно ни е да се запознаем ...!

Е не ... откритието на Блага изби рибата ... !

Реших да пробвам и аз Генератора на бебешки имена, за да видя какви имена подхождат на моя милост и на съпружеското тяло :)

Приятно ни е да се запознаем Пелагия Кирова и Целофан Христов ... :)

.... а ако туря фамилията на мъжот си ... ставам векинта Капка Любов Христова :) ....

а ся - смее ли некой нещо да ми  каже :))))) 

/това коги бехме младиииииииииии :))))))/

Добре, че мама и тате не са разполагали с това чудо на природата, щото сигур нема ми е достатъчно богато въображението, за да си представя как съм щяла да се казвам ...и без туй и днес като се запознавам с някого само дето не стигам до лична карта, за да докажа, че така се казвам ......е аз виновна ли съм че болшинството от хората са невежи и не знаят, че има такову цвети - Незабравка :)

Но името ми харесва - а на който не му ... да си гльода работата :)

6 коментара:

Temenuzhka Petrova каза...

Пробвах тази тъпня - мен ме изкара Ивая Петрова, а Виктор - Гаро Цветков?!?!?!Как мислиш ще реагира детето ако разбере, че това го кръщава Гаро???

Ирония Идиотова каза...

Ааааа, аз много се смях на този генератор:)) Нейзи! Това е визията на блога ти!Пасва с теб:) Чудесна е! Направо се влюбих. Кога ще намеря и аз своятаааа(подсмрък) !
:))))))

Neizi_ss каза...

Ида - благодаря - май наистина намерих себе си :) и ти ще откриеш своя фейс - спокойно, не я тревожи :)
Како - не знам Вики дали ще му хареса Гаро ...но с мойта Пелагия не мой се мерите :))) хихихи

Aquawoman каза...

Хах, то имало и днешна публикация, аз мярнах в Гугъл Рийдър само вчерашната и влязох заради нея. Божее, умрях от смях с тоя генератор. Ама всеки път ме изкарва с различно име - Сребрина, Йонка, а най-смешно ми стана на Владисая :))))
Нези, СТРАХОТЕН фейс на блога!!! Винаги е изглеждал суперско, но сегашният е върха! Сякаш се усмихва със синьото небе, а тази оградка създава чувството за виртуален дом :) Все едно съм ти на гости :)..

Neizi_ss каза...

Добре дошла Aquawoman - драго ми е, когато ми идваш на гости :) Черпим със студена вишновка и със шоколад :) можи и с пъпеш :)

Lil каза...

Ххахаха Пелагия...на кратко Пели...или Гия..ахахаха па мой и Лагич..ахахах тоз генератор е уникален смях..излезнаха ми имена като Иларион,Неша и Галиен..ахаахаххаха,който ги е мислил е супер чалната тиква...хахаха
Мерси за смеха миличка :) Цун :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...