петък, 17 юли 2009 г.

Гепи, брато доза живот!

Ако някой ми беше казал, че Шер ми е любима певица щях да кажа, че е просто една от всички, които харесвам …но щях да излъжа …

Всичките й парчета ме карат да настръхвам … няма друг изпълнител, който да ми дава такова усещане  :)

Невероятна е ….от нея сякаш на големи дози струи живот-а … и с всяка нота, с всяка дума тя ни казва – Вземете го … Той е ваш!

Посрещнете деня с усмивка – позволете на слънцето да Ви погали и теглете чертата на лошите моменти :)

Добро утро от мен :)

8 коментара:

Lil каза...

Добро и от мен :) Не се полу,ще путъвам :P
Шер-ммм,супер!И филмите й ме кефят :)
Хубав почивен ден миличка,приятен уикенд и Обичам теее :)

Neizi_ss каза...

И аз та бичам - и няма путъваш - а ша пътуваш - и не полу - а пули :) Спиш още Муцоранке :)))))))))))Лек път :) и Успех!

Lil каза...

Ила в скайпя деееееееее...спа да!Цун

Владимир Кабрански каза...

Добро утро и от мен. Петък е хубав ден:).

Neizi_ss каза...

За мен е перфектен - ден за почивка ми е :) Нищо че съм яхнала метлата :)

Aquawoman каза...

Хубав ден и се усмихвайте ! :) Поздрав и от мен :

http://vbox7.com/play:d51538b2

september-silvia каза...

Нейзи,нали знаеш,петък-ден на майстора!А иначе Шер много я уважавам,защото е една неостаряваща жена като Мадона,просто не се предават и младите певици просто не могат да им се упрат..за това живеят на макс и не им пука!А на теб ти желая прекрасен уикенд!Целувки бейби!

Neizi_ss каза...

@Aquawoman - благодаря мила - дано и твоят ден е хубав и завърши подобаващо :)
@Силви - верно е ден на майстора - да - Мадона също е сред певиците, които харесвам - красив уикенд и на теб мила ... Цунки по муцунки :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...