неделя, 29 ноември 2009 г.

ФоТоУиКеНд :)









6 коментара:

myhappypond каза...

Много ми харесаха хризантемите.:))

Алиса каза...

Ммм...Хризантеми, магданоз и мръвка - май ще оцелеем и тази зима.

september-silvia каза...

Хубави и свежи снимки и цветята ще проговорят, а това на куките свинско ли е?Къде е виното бейби?

Neizi_ss каза...

не е свинско душа - ярешко е ..пъстърмичка - свекъра я прай спешъл фор ми :)

Ирония Идиотова каза...

Не, не и не! Пъстърма и пица? Пожали ме, Нейзи.Ако трябваше да говоря, вместо да пиша, със сигурност щях да наплюя този, който е пред мен.Тъкмо се ровех из нета за постни манджи и като ти видях снимките, захвърлих идеята си с омерзение. Тази пъстърмичка просто зове да бъде излапана:) А пицата...ах..пицата... Извини,че не споменавам китките, но съм залепила взор на по-важните кадри:))))
Дай да та нагушам:)))

Neizi_ss каза...

Давам се, макар и с няколко часа закъснение :) Гуш и от мен, Ида!

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...