понеделник, 2 ноември 2009 г.

Есенна съботно-неделна импресия




8 коментара:

Lil каза...

Красота!
Благодаря ти Фифче :)

Алиса каза...

Наистина е много красиво...
През последните хубави дни на есента самата светлина е някак различна - уж не е толкова ярка, а цветовете сякаш светят.

Златина каза...

Готина нова визия!
И срахотни снимки! :)

Neizi_ss каза...

а визията още се майстори --като гледам по кое време Злати си писала коментара вече не помня коя подред смених :)

Maria Pepeldjiyska каза...

Нейзи, уловила си колорита на есенните багри, които аз много обичам !
Хубава седмица от мен !
Пепеляшка

Златина каза...

Нейзи :)))))
Беше оная оранжево-бялата, с моливчето!
Ама и тази е супер!
Забелязвам, че всички, които пробваш ми бяха фаворити, докато търсех "новата кожа" на моя блог! :)))
Хубав ден! И... добър вкус! :Р

Unknown каза...

Почти бях сигурен, че в последната снимка участва изкуствено цвете:) Много ми хареса.

Neizi_ss каза...

Радвам се Емо ..ма нийе изкуствено :)))))))

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...