събота, 28 март 2009 г.

With a found face

„Фейсбук”-а било интересна щуротия … нищо, че не схващам логиката на съществуването му, при толкова много програми за комуникация и забавления във виртуалното пространство, но тази вечер определено се посмях.

Забавлението ми се дължи на няколко теста, които попълних и по-скоро на резултатите!!!!

И така …

Оптимист,реалист,песимист
или непукист?!? 

Ти си нормален реалист.
Винаги гледаш на нещата обективно.Притежаваш здрав разум и прагматично мислене.

/а винаги съм си мислела, че съм оптимистка/


Какъв си според храната, която ядеш! 

Руснак
Не всичко е водка!!! Има и друг живот и ти трябва да го знаеш!!!! Темпераментен, привлекателен и със скрит чар!!! 
Това си ти и Може би Путин е твоят двойник.

/Тук направо избиха рибата–не мога да проследя нишката на сравнението/




Циганин ли си? 

Ти си истинско чааве !
Обичаш да просиш по улиците, вечно подсмърчаш и все нещо те сърби....от факултето идеш, приеми го !

/ма по нашенско нема Факултето – има „Карото”/



Слуша ли те главата?"
Повикайте екзорсист
 Заслужаваш да те заключат и да изхвърлят ключа,опасен както за себе си така и за околните :)))

/Хе-най-после да няма изненада-още от баба знам, че Дявола се е вселил в мен :)/


Работохолик ли сте?


Работохолик
Има нещо гнило в теб...Без да те плаша това няма да свърши добре... По-добре забави за малко, че я инфаркт я лудницата....

/А добри утро! Инфаркта е по-вероятен, в лудницата не ме щат :)/

Устойчиви ли сте психически?
Вие сте достатъчно устойчив човек. Решавате нещата чрез анализ и вземане на вярно решение.

/Бре ...издигам се в собствените си очи вече :)/

Какъв плод сте ? 
Череша
Вие сте череша!Винаги лъчезарни, вечно влюбени и размечтани, успоредно с това толкова симпатични.Страстта е в кръвта ви.

/Харесва ми :) да съм череша :)/

Хапят ли ви калинките ?
Опитва, но ти не се даваш! Калинката ти е скачала, но ти се дърпаш постоянно!

/Ми нема излагаме фронта я - ша се даваме на некакви си калинки :)/

Е те това съм аз :))))))))))



2 коментара:

Анонимен каза...

Ама ти си ми била много разнородно-мултифинкционална бре Фифче.Сцепи ме от смях!
Пусто не можеш да лепнеш самите тестове.
***
Часът е 2:52,пуша и си лягам!
Цунки и до днес след като стана :)
Лили

Neizi_ss каза...

Муцоранке .... кат един кухненски комбайн съм аз :) к`вото пуснеш - сичко на пюре става :)))))

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...