петък, 13 март 2009 г.

Щафета и Петък 13-ти

И така днес е поредният Петък 13-ти  за тази година.  Миналият беше през февруари, а следващият ще е през ноември!

Започвам вече да си променям мнението за фаталното съвпадение на дата и ден ...

Днес, както казва Муцоранката LiLi е слънчев и приятен ден ... или поне беше щото взе да мръква.

Надявам се и утре да е така готино времето ... може и да поработя, може и да почивам ...според зависи от настроението. Най-важното е, че ще сме си и двамата у дома с моето слънце :)

А сега да мина направо на въпроса ...LiLi ми предава Щафета от въпроси, на които трябва да отговоря и да предам ...нататък :) да видим какво ще стане ....


1.Списък на 5-те неща, които виждате без да ставате от масата?

Така в офиса съм и ... гльодам ...

* компютър

*чаша пълна с шундурлук . демек 3 в 1

*чаша с карамфил, роза, зюмбюл

*настолен календар-а връз него очила, захарин, мартеница, телефони, диктофон и химикали

*лак за нокти

и те станаха повече от пет ...е как няма - то само на бюрото ми има хиляда неща ...а около него ...шштттт :)

2.Как се сресвате?

То е ясно, че е пред огледалото ... Но не питайте как ...краищата на косата ми са отврат и затй ползвам едно мазну нещо от AVON че да олеснява ситуацията.  

3.С какво сте облечени?

Точно у момента съм със сини дънки ма мърляво сини, черно поло с къс ръкав и изумих колегите днес, черни кларкове и зелено-тревисто якенце :) 


4.С какво се занимавате?

Главен редактор съм на Областен всекидневнк за информация в Силистра - покриваме целия регион - или поне се опитваме :) Но ако някой симисли че стоя на бюро и само раздавам задачи - тц :) ходя като шашава и аз да гоня новините :)

5.Вашето най-голямо постижение в живота до сега?

Хм... Най-голямо постижение ... това, че се занимавам професионално с това, което съм искала винаги ...Работя от 18-годишна и оцелявам в бранша ... Това си е наистина постижение :)

6.Кого прегърнахте последно?

Съпругът ми :)


7.Какво е вашето хоби в момента?

Дигитални скрапбукинг картички, фотография, книги, интернет ...


8.Какво ядохте, преди да попълните този въпросник?

Нищо.


9.Съдържанието на последният ви получен СМС?

За пропуснати обаждания :)


10.Какви сайтове посещавате, дори когато сте влезли за кратко в интернет?

Блога ми и тези,които следя - тук направо копи-пейст от LiLi ... новинарски сайтове и пощата ми.

11.Последната вещ, която купихте?

Пепелник от магазин за 1 лев :)


12.Какво слушате в момента?

Комиците

13.За какво мислите вечерта, преди сън?

Опитвам се да не мисля, но всъщност мисля за това, какво ме очаквана на другия ден, за това каква късметлийка съм, че съм срещнала човек, който ме обича истински ...

 

14.Кое е последното CD, което сте купили?

Не съм купувала CD - освен празни, за да записвам на тях.


15.Какво четете в момента?

Дейвид Балдачи и поредицата му от шпионски екшъни


16.Ако можехте да свирите на всеки музикален инструмент, какво бихте избрали?
Пиано и виолончело

17.Какво ви е самочувствието?

Тук ми е слабото място - ако питате хората около мен, ще Ви кажат - че самочувствието ми е на максимална степен ... но аз най-добре знам, каквоми коства това :)


18.Какво бихте искали да кажете в момента на някого?

Аз съм мило и добро дете, номалко хора го знаят :)


19.Кажете нещо, за изпратилия ви анкетата?

Анкетата ми е от LiLi ... Истината е, че не се познаваме лично - намерихме се в необятното виртуално пространство  ... Невероятна е - имам усещането, че съм намерила себе си в друго измерение ... като настроение, натюрел, светоглед и светоусещане! 

20. Предавам Щафетата на :.....

Теменужка

и

Йордан Георгиев

/още нямам нужния брой последователи/

Но може да поеме всеки, който иска да се включи и на който му е интересно :)


1 коментар:

Lil каза...

Ммм...сега да се червя ли искаш :) Цунки и гушки Фифонче :)
А снимчиците ме разтопиха тотално :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...