петък, 27 февруари 2009 г.

Love

Какво е нужно, за да се усмихне една жена?!?

... Парченце любов ....

Без да правя излишни словоизлияния искам да споделя щастието си с целия свят ... На някой може дори да му стане смешно ....Но аз за пореден път си дадох сметка, че съм намерила късмета на живота си ..това е човекът, който е до мен, който всеки ден доказва любовта си, въпреки опърничавостта ми ...Той знае, че го обичам, и аз знам, че ме обича ...

Последните дни и седмици са ми изключително натоварени с ангажименти, служебни задължения, отговорности, нерви и напрежение ...

Това тук ме очаква почти всяка вечер, когато се прибирам от работа ... Станал е майстор-кулинар ... има още на какво да се учи, така, както и аз - но е важно, че желанието му е голямо и полага усилия да прояви въображение и фантазия при сервирането на вечерята :)

Благодаря Слънчо!

Аз съм най-щастливата жена на света!

1 коментар:

Lil каза...

Щастливка!Все така да си!И винаги да си усмихната.А на мъжо ти: Заслужено "Браво".
Емоционален уикенд ви желая флибени гугудки :)
Цунки :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...