неделя, 20 май 2012 г.

Just life ...

Как ще се почуствате ако ви кажат, че сте неуравновесени ...?!

На мен ми идваше да избухна ...реших обаче да попитам какво разбират под неуравновесена - отговориха ми, че съм била емоционална и импулсивна ..а сега де?!
Нямам претенциите да съм психолог, ама и тя не е ..., но все си мисля, че между неуравновесеност и емоционалност, и импулсивност има разлика, и то не малка ...


синоними - ненормалност, лудост, налудничавост, невменяемост ...
в превод на английски - lack of balance; instability 

...никъде няма и помен от емоции, чувства и импулси ...

...а от този, който Ви определя като неуравновесен Ви зависи до известна степен бъдещето ... какво би си помислил човек на прима виста, ако чуе за някой, че е неуравновесен ...да не говорим ако чете доклад и в него на пет страници, пет пъти, се упоменава въпросната квалификация ... иде ти не само да си наденеш примката, ами и сам да си ритнеш столчето ...

... и после защо нещата не вървели, ми няма да вървят, когато всеки е специалист по всичко ...

... попитах психолога ...аз неуравновесена ли съм? - отговорът беше отрицателен ..., потвърди, че съм емоционална и импулсивна, както и че винаги разумът ми се намесва и ме предпазва от първични изблици /е понякога не успява :)/ ...разбрах за себе си, че съм реалист - с трезва и ясна преценка за собствените си възможности, за мястото си в обществото и изобщо ... 

... сбъркана ни е системата ..за пореден път се убеждавам ...
... ето Ви и още няколко умозаключения от "специалиста" по неуравновесеност - ако си регистриран в сайт за запознанства /с мойто слънце там се запознахме/ значи имаш проблеми и нещо не ти е наред ... ако си бил в армията по свое желание значи обичаш ограниченията и диктатурата ...ако повече от 15 години работиш в един бранш, една професия, но си сменял работните места - значи говорим за професионални лутания /а аз си мислех, че професионално лутане е ако един месец си сервитьорка, два месеца банков служител, седмица - хигиенистка и т.н./ ...

...и най-вече, ако имаш котка, значи обичаш животните ... това последното сякаш звучи най-адекватно :)

/бел.ред. - ако не ви ясно нещо, не се притеснявайте - повредата не е във вашия телевизор ...да е здраве само - ще ви се изясни/


Няма коментари:

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...