понеделник, 21 май 2012 г.

ай стига курванлък

за или против :) проституция или курванлък
Ни съм за, ни съм и против проституцията, но я уважавам като професия. Понеже много филми съм гледала съм се убедила, че не е за всеки ...както не мой всеки да стане заварчик, така и не мой всеки да търгува с тялото си ..., а и то не е само това де ..изискват се и други умения...както и да е.
...курванлъкът обаче ми бърка в здравето - и то оня дето се води за "висш пилотаж" ... дето касае отношенията между хората и заемането на позиции в обществото ...тия дето се е...т за оня дет духа не ме касаят ...тяхна си е, да правят каквото си искат ..., но другите, другитеееееееее ме влудяват ... и в последно време направо ми идва да вия срещу луната ...то бива нагаждачество, то бива избиване на комплекси  - ама чак толкуз не бива ...к`ви сте вие бе хора - може ли да сте чак такива параноици и да виждате заговор навсякъде, където има двама с кафе и цигара ...е в такива моменти си задавам шибания въпрос - аз ли нещо не съм в ред или другите, и като гледам, че такива като мен не са мнозинство, стигам до извода, че май съм за институционализиране ....ша земе да се окаже права "героинята" в поста по-долу, че съм неуравновесена - хаха ...да си туря звънче, че да се пазят от мен ...

Няма коментари:

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...