понеделник, 2 януари 2012 г.

wanted



Търси се ... Търся се ...изгубила съм се в превода на ежедневието и не мога да се намеря. Някой да е виждал трохите по пътя ...или гладен гълъб ги е изкълвал и ме е оставил на произвола на съдбата.
Като се знам що за Марко Тотев съм, нахранила съм птичето.  Карай – поне едно добро дело ще съм свършила ...
Майка му и мечка ...защо няма навигации за изгубени души?!
Секси мъжки глас да казва ...Завийте на ляво при храста  Нежност, после карайте направо по Романтика,  при втората вдясно отбийте при Доверие и ....стигнахте до Любовта :)това разбира се в кръга на шегата ... И без упътване сърцето си знае маршрута ...
Търся  другата пътечка ..., онази другата, която ще ме заведе но дълбините на душата ми, за да открия коя съм и каква съм наистина :)

Няма коментари:

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...