четвъртък, 15 юли 2010 г.

За социалните мрежи и мен ...

Макар и с "леко" закъснение поемам с удоволствие щафетата от Силви, за да отговоря на въпросът:
"Защо използвам социалните мрежи?"

На прима виста може да бъде много кратко и ясно - Не знам!
Всъщност и това е истината - просто го правя ...забавно ми е някак си.

ФЕЙСБУК - първата регистрация, която си направих беше на принципа ... всички говорят за него, я да проверя и аз - що за животно е. Гледах умно в първите дни, трупах приятели, четях коментари ... на разни споделени мисли, отразяващи моментното състояние на даден човек и недоумявах какви са смисълът и замисълът от цялата тази работа. Защо трябваще да си разменм лафове с приятели "на стената", като мога да го направя в другото чудо на техниката - skype .
Признавам и досега не съм намерила отговор на това, но продължавам тъпо и упорито.
Вече бях открила света на блогърите и се чувствах, и все още се чувствам прекрасно! Но тук някак си обмислям онова, което ще споделя. Разказвам на дълго и на широко за  случки от ежедневието, спомени от детството и за мечтите за бъдещето. Тук е по-ефирно и нежно, всичко, което правя ...така, както и при останалите - тук е дълбоката ми същност.
Докато във ФЕЙСБУК-а е първично, забавно ми е дори. Напук на ширещото се мнение - ми е весело и разтоварващо ...да прочета как някой го е полазила калинка, как в работно време го мързи и блее пред монитора, как му е дошла музата и е пуснал на стената любимото си парче ..абе всичко, за което се сетите!
Вярно малко на показ са сякаш нещата, но всеки сам преценява кое до къде.
А и с тия ферми, ресторанти и аквариуми - ми весело ми е ...к`во толкоз. Е опитвам се да правя нещата така, щото да не ми ангажират работното време. Но вeчер разпускам, докато си обера реколтата :)))
Понякога се замислям,че във всеки един от нас дреме по един ексхибиционист. Без значение далиси признаваме или не, но всеки изпитва някакво удоволствие от това, да сподели с външния свят нещо си ...било то снимка или настроение. И дори несъзнателно търсим одобрението ... и всяко различно мнение е в състояние да ни нахъса, да започнем да доказваме, как то не е вярното :)))

И ако има хора, които не си признават, че са се зарибили по игрите, които ФЕЙСА предлага ...аз не съм от тях ....може да не ми ходи на общественото положение-хихи, на акъля и т.н ...според действащите стереотипи - но на мен ми е забавно сутрин докато си пия кафето у дома, или вечер докато ТВ-то е заето щото вървят мачове или некви други спортни мероприятия от световна величана, аз да седя на бюрото и да цъкам с мишката докато си подреждам градчето, което съм построила, докато бера реколтата от амнайсе вида ферми или пък да сервирам в ресторанта ...интересът ми е на приливи и отливи - има дни, когато зарязвам всичко ..., но пък в друго време се завръщам с хъс да трупам точки и да минавам нива ...И ако на това му казват зависимост - да - значи съм зависима - все още обаче не съм си зарязала работата, заради това ..нямам индикации да съм смъкнала качеството и ...когато съм на село за по ден-два не изпадам в истерия ...щото има комп и интернет там - само дето трактора е стар и трудно отваря модерните страници ...затова оставям фермите сами да се грижат за себе си, докато се прибера у града ...И още нещо  - много време прекарвам на компютър и заради работат, а и заради увлеченията си ..., НО не съм спряла да чета книги, да гледам ТВ ...филми , да слушам музика и т.н....Намирам време да се видя и с дружки по на кафе ...оф ..вече ми заприлича на оправдания ...без обвинения :)
С две думи ..Забавно ми е ! А и открих стари приятели - пръснали се по света ..та дори и такива, с които не успявам да се видя в Силистра :) Това обаче ме стимулира да ги вместя и тях в графика си ..и да мога да им кажа "Здравей+ ва живо, а не само от стената на ФБ.

1 коментар:

september-silvia каза...

Браво на теб,по-добре късно отколкото никога:)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...