неделя, 28 март 2010 г.

Добро утро, Цветя!

Честита Цветница!

Добро утро, Цветя!
Погледнете към слънцето и се усмихнете, 
така щото да дарите красота и нежност, на онези, които Ви обичат!
Честит имен ден на любимата ми леля Теменужка, която ми е повече сестра, отколкото леля :) 
Целувам те!

А този нежен бял цвят подарявам на Лили - приятелката, която открих благодарение на виртуалното пространство!
Лили, всеки ден се усмихвам и се радвам на късмета си, че те познавам!
Когато погледнеш небето се надявам да усетиш нежния дунавски полъх, който ти изпращам!

9 коментара:

Владимир Кабрански каза...

Честит празник!

Neizi_ss каза...

@Благодаря, Владо! Честит празник и на теб!

september-silvia каза...

ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН ПРИЯТЕЛКО!БЪДИ ЗДРАВА,СВЕЖА И ВСЕ ТАКА ГОТИНА,ЦЕЛУВКИ И ПРЕГРЪДКИ ОТ МЕН!

Dimitrana S. каза...

Цветна, пълна с настроение и много усмивки, празнична неделя!

Честит празник, Нези :-)

Dani каза...

Честит празник!
Много усмивки и слънчево настроение!

Neizi_ss каза...

Благодаря, момичета! Целувам Ви ... не е нужно, да носим име на цвете, за да бъдем нежни, красиви и добри :)Носите ми радост на душата :)

momenti-momenti каза...

Честит празник и от мен, Нейзи! ( на малка патирица) :)

Neizi_ss каза...

Щом е малка се приема :) Благодаря ти, мила! Целувки и хубав ден от мен!

Lil каза...

Благодаря ти Приятелко :) По-ценно от хубавите думи,силата която ми даваш и настронието->няма :) Обичам те :)Целувки и усмихнат ден :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...