вторник, 23 март 2010 г.

Българско семейство?

Тотално ми се размиха представите за понятието българско семейство, патриархат, та дори и матриархат. Ако досега съм имала някакви свои разбирания за съдържанието на явлението. То от понеделник вечер насам представите ми за любов, обич, взаимно уважение, възпитание на деца, градеж и т.н. претърпяха крах, достоен да съперничи на рухването на Третия райх.
Първо впечатление – ако тия двойки, избрани за участие в социалния експеримент наречен Биг Брадър Фемили да представителна извадка за семействата в България, то съвместното ни съжителство с моя съпруг или не е семейство, или не сме българи.
Второ – Алооо, продуцентите …! На път сте да докарате една голяма част от българските жени-домакини до нервна криза. Какви са тия барбита – чернокоси и перхидролени вътре.Едната еротичен модел, другата еротична актриса, третата еротична танцьорка … Да сте чували колко е опасно да имаш насреща си комплексирана жена? Помислете малко за нежния пол пред синия екран.
Трето – Едно възрастно семейство за цвят с 36 години брак зад гърба си …Що ли нещо не ми вдъхват доверие и те. Едва ли са подбрани случайно. Гризе  ме съмнението, че и там има доста пара за изпускане.
Четвърто- имали нужда от четвърто … Вместо да поощряват участниците да запазят семействата си, разбира се не с цената на унижение и компромиси до откат, продуцентите имам чувството, че правят всичко възможно да ги разделят. Тайна мисия – о`к, но всячески подклаждат разгорещяване на страстите – вана  с джакузи и розов цвят и аромат ..ми то от железо да си нема удържиш фронта. Та това „девойче” макар и с дете е на все пак на 17 години. Пример ли ще дава на връстничките си, за гордост на мама и тате ли ще бъде…
Целта е ясна, висока гледаемост, смс-и за номиниране и изгонване …Истината ще е с висока цена – но не кеш …
Последствията ще са много след това …и не само за конкретните участници, а за обществото ни като цяло!

Никой не може да ме убеди, че след това, което видях на старта на предаването, ще доведе до изпълнение на целите на формата. Щели да акцентират върху семейните ценности - къде ги бе? На мен ми убягнаха от полезрението!

Щели да представят умален модел на начина на живот на българското семейство - аз като ви казвам ...ние у дома или не сме семейство, или не сме българи - или и двете взети заедно!!!


7 коментара:

Dani каза...

Всичко е само за пари..
Иначе това било извадка на българско семейство?!
Или аз съм старомодна, или има нещо сбъркано.
По-склонна съм да е второто!
Усмихната вечер без Биг Брадър!!!

Neizi_ss каза...

Съгласна съм, че е за пари - и принципно го приемам като мотивация ... ама чак пък толкуз :)

Valkocompany каза...

И не забравяй че Ники Николов е един от най - добрите сценаристи в България
Някой чука на входната врата :)
Мисля че е Чипев :)

Neizi_ss каза...

О изобщо не оспорвам качествата на сценаристите ... признавам ги - ама баш пък Чипев ... вече се отвърха от един такъв модел в миналото ... Сега Благодаря на дядо Боже, че ме срещна се много по-добър екземпляр :) в кръга на шегата това :)

myhappypond каза...

Гледах част от предаването във vbox и съм отвратена от цялата тази пошлост. В името на рейтинга и парите продуцентите са готови да потъпчат всичко чисто и истинско, за да избутат напред гнусното, евтиното, долнопробното и меркантилното, което да поддържа ниските страсти на окаяните и отчаяни българи. Да не говорим, че това за мен не са семейства е екипи от по двама човека, които са вътре на състезание с награди. Всеки Биг Брадър става все по-отвратителен и гнусен от предния...

Ицо каза...

Успокоих се, когато продуцентите споделиха, че това не е извадка на българското семейство. Едва ли не си признаха, че са вкарали пълни ку-кута, за да има излишък от сеир.
За момента доста добре им се получва. Интерес има. Във vbox в топ 10 3-4 от клипчетата са свързани с тези мизерници.
В интерес на истината, предаването е много полезно за душата. Като гледаш тези сноби, си спокоен, че животът ти си струва. :)

Neizi_ss каза...

Съгласна съм Ицо с теб ... и аз така се успокоявам :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...