петък, 8 януари 2010 г.

"Посегателство върху Свободното слово"

В последните дни почнах да си задавам въпроса на едно и също място ли живея с останалите хора, за едно и също събитие ли говорим или съм в някакъв паралелен свят и не мога да си преведа диалекта на останалите около мен ...?

Става въпрос за убийството на Боби Цанков. Опитвам се да следвам максимата, че за умрял човек или добро или нищо ... Но околния свят обаче не е на това мнение ... Качиха го на пиедестал - направиха от него известен журналист - аз самата ми е трудно да нарека себе си журналист - при все, че упражнявам тази професия ... а човек, който има безброй дела за измама зад гърба си - и то измами, които е вършил от телевизионния и радиоефир ... За какъв журналист изобщо можем да говорим - че и разследващ бил при това ...
Ще ме прощавате за езика, но вече взех да издивявам - ебах аз тоз разследващ журналист, като той самия е бил участник в голяма част от събитията или най-малкото е бил в тесни взаимоотношения с лица обитаващи подземния свят. Дори за момент се замислих, че и Георги Стоев, който имаше същата съдба като Цанков - сякаш не вдигаше толкова аларма около себе си, колкото боби Цанков /Лека им пръст и на двамата!/ - Но тия дето са живи да се вземат малку у ръце и да не прекаляват със словоблудствата си.

Как човекът, който завлече толкова хора с пари, който се движеше в компанията на сочени за босове на подземния свят личности, изведнъж стана радетел за правда и свобода. Никой не попита откъде са парите, с които поръчва бронирани джипове и плаща на охрана. Откъде е толкова навътре с живота и навиците на крими контингента.

Скандален радиоводещ да - но известен журналист - при това разследващ - НЕ ПРИЕМАМ!
Освен под разследващ да се има предвид - че самият той е бил разследван.

Медиите – български и чужди, започнаха да говорят за него като за човека, който извади на светло българската мафия, за която впрочем самият той казваше, че това не е мафия – липсва й ред и дисциплина.

Очаквам с нетърпение утре да видя дискусията по станция НОВА - Посегателство ли е срещу свободното слово убийството на Боби Цанков???? - олекна ми само като видях, че противник на тезата е журналистката Ива Николова - човек, чието мислене ми допада ... олекна ми, че не съм аз тази, дето не е в час :)

Всеки има записан в Книгата на живота си своите 5 минути слава. Едни дочакват кога ще им дойде времето, а други се опитват да излъжат съдбата и да мръднат стрелките на часовника. Историята е показала, че резултатите не са в тяхна полза.

1 коментар:

myhappypond каза...

Нейзи, по въпроса с Боби Цанков виждам нещата по същия начин като тебе. Тези, дето го идеализират, явно стриктно се придържат към максимата - За умрял или добро, или нищо. И понеже случаят е достатъчно шумен, не може да е нищо, та затова е - добро.

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...