петък, 16 януари 2009 г.

Пътя на либофта

Манджи и мъже … !!!

Седмицата свърши …То тя при мен почва в неделя и свършва в четвъртък. Ама ша са прикрепя към тия дето отбелязват петъка с фойерверки. 
Та днес по обед страхотна тема си намерихме за лаф с Лили – зелен и бял фасул и вкусовите предпочитания на мъжете.
Оказа се, че и двете обичаме зелен боб, но ако готвим си го ядем сами. За белия по-няма капризи тя на Васко му готвила в гърне, а аз на Тоши у тенджера, ма със запръжка по врачански – гъст боб с много лук, пипер, моркови и домати и т.н. други подобни тюрлии.
Мъжете и боба ---страшна тема ...Лили - ти си на ход ... :)


За онези, които помнят, че протестирах срещу безсолния боб дето го готви мойто слънчице – то беше за намиране на приказка. Иначе доста добре се справя, когато се развихри из и без това тясната кухня. Винаги е вкусно!!!

Та на какво сме способни, за да зарадваме половинките си .. Дали на всичко – не знам, но на мно-г-о-о-о-о – ДА!!!

Трябва да е не просто вкусно, но и добре изглеждащо. Като ме пита някой – дай ми рецепта за еди какво си …ми аз рецепти не знам. Готвя, каквото съм виждала от баба ми, и каквото преценя, че ще си пасне ако се комбинира.

Направо съм виртуоз на импровизациите с подръчни материали …и дружките дето са папкали, са ме признали …

Най-обичам като ме изненада Слънцето. Масата подрежда, салфетки сгъва, свещи пали …и се старае в чинията пържения салам с картофки и пипера да изглеждат като за фотосесия на „ВоГ”.


Ей няма да забравя един приятел какъв фазан направи – малийййййййй… то ни беше жал да го ядем – то произведение на изкуството – ама що ракия, бира и вино изпи …даже аз вече не помня …ма много беше.

Баничка с айрян – това за Лили за обяд, за мене може и с Боза …ма прясна да е …не ща да е резняк – макар че то тогаз била истинска ... след толкоз фалшиви неща у живота, една боза – все ще я преглътнем :)
Как да не ти дойде музата като гледаш КОМИЦИТЕ – Любо Нейков – Циганка, Руслан –бебето на годината …хихихи ---с глас се смях …който гледал, гледал, няма да разказвам …

И като си говорихме днес за боб, за зеленчуци + гъби на фурна …запечени с кашвалец и разни други екстри – почвам да са чудя к`во да готвя за утре …събота ..почивен ден – и двамцата сме у нас …ша зема да завъртя супичка, юрдечка със зеле и макарони на фурна …малий като ученически стол І-во, ІІ-ро и ІІІ-то …нема начин да няма доволни.

Я то дотук само за манджи философствам … ми кой от каквото разбира. 
Мъжете …то за тях един живот не стига, че да ги опознае човек …, но на мен моя у дома ми стига …тъй че … не ми мяза да говоря … 


1 коментар:

Lil каза...

Баничката беше с кашкавал!Айранът със сол.Мазно,та мазно!Ама не се оплаквам.Бобът в гърнето си беше класика в жанра ,с мои подобрения разбира се.Обещала съм ти снимка с рецепта-ама след малко,че още ми е сънено.
А заленият боб-ммм,вкусно,ама ястие единично-само за мен.
А ти бая похвали си му дръпнала на мъжо ти.И моят си е добър-каква пица право-офф напълних устата със слюнки.
Верно ,че днес е събота-ама за сега не му мисля к'во ще е менюто-мързи ме.Но иначе сандвичите до нас са много вкусни!
Весел уикенд :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...