понеделник, 18 юни 2012 г.

престъпления против държавата ....

Подготвях преди няколко месеца папка с документи, защо няма значение на този етап ...та в списъка присъстваха традиционните свидетелство за съдимост от Окръжния съд и от Окръжна прокуратура, че няма образувани наказателни производства срещу мен ...днес обаче ме сюрпризираха, че имам пропуск -трябвало ми фицуйка и от Окръжния следствен отдел, че не съм извършила престъпления срещу държавата ...стана ми смешно, първо защото отдела е към прокуратурата и когато вадихме документите никой не каза, че ни трябва ... и това ...
... както и да е - приех, че ще запълним пропуска ...след, което обаче се замислих ...

...те ще ми дадат документ, че не съм извършила престъпления срещу държавата, кой обаче ще удостовери, че държавата не е извършила престъпления срещу личността ми ?!?
...е това е въпросът на деня - за престъпленията на държавата срещу човека - та те са на всяка крачка ...и дори не бих ги облякла в толкова префинена дрешка ...те са си чисто ебане /и не се извинявам/ - няма любовен акт ... налице е чиста проба лашкане на кухненския плот ...било с данъци, с такси, с цени на ток, вода и т.н. ... чиновниците по администрациите ни цакат не с топла, а с изветряла бира ... и тук не говоря за служителката в Общината, от която искаме скица или строително разрешително .../но за това по-нататък, когато има развитие на нещата - обещавам тогава свят да Ви се извие/...

* Та така де, тия дни ще проверявам дали съм се провинила пред държавата ...да се надяваме, че няма да излезе зайче от храстите :) ... /няма да бързам да си признавам, че не съм доволна от управляващите ... и то не толкова от управлението, колкото от малоумните им кадри и простотията, която сътворяват ...ама к`во да си признавам, те си ме знаят, а може и дори на отчет да ме водят :)

П.П. имам усещането, че май не ми обясниха правилно и  може би иде реч за престъпления извън страната ..., и така да е, няма да си изтрия поста :)

6 коментара:

Ирония Идиотова каза...

Виж сега..мен не ме интересува какво си направила, ами к'ви чували да нося, че имам само от 15 литровите, дет' побират не повече от 10 кила жива маса. Тъй че к'вото и да си извършила, няма значение, само казвай предварително, за да мога да отскоча елегЕнтно до бакалията и да се запася. Киселина и брадва си имам, не се тревожи.

:)))

Всъщност разбрах всичко :) Има една максима- Не задавай въпроси на които не искаш да разбереш отговорите:)))

Neizi_ss каза...

тя максимата ясно - но за понякога съм малко мазохистка - обичам да питам и да ми отговарят :) ГЕСТАПО много са загубили, че не съм се родила по тяхно време /малко черен хумор/

tcvetelinka каза...

Опс и сега, ще чакаме и последното решение... струва ли си всичко това...

Lil каза...

Въх!И аз идвам- направо с каруцата.Ще тъ зимвам -знаеш♥Престъпление ще върша, споко на мой си гръб и на друга държава!
Гестапо си го има де, метни им едно cv ;)

Neizi_ss каза...

@tcvetelinka - определено си струва каузата, но именно заради нея и за да има повече последователи някой моменти от бюрокрацията са повече от излишни ...но ще му дойде времето да дигна завесата

Neizi_ss каза...

Смиф - от всичко, което ми искаха само CV - не поискаха, а щяха да си спестят много обяснения, ако го имаха :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...