събота, 1 май 2010 г.

Обявихме война на килограмите!!!

За който още не е разбрал - семейно сме на диета ...!
Това поне е добра новина - така ще избягваме изкушенията и ще се подкрепяме :)
Изхвърлили сме от менюто хляба и тестените изделия, сладкото и газираните напитки ....паралелно с това ще следваме и познатата лунна диета, според която един ден от седмицата сме 24 часа само на течности :) Не си поставяме срок, не си поставяме и конкретна цел ...колкото - толкова, когато - тогава ... По-важното е, че сме на една вълна ... Нямаме намерение да седим гладни и до несвяст да разглеждаме картинки с манджи :), но все пак ще се опитаме да се храним здравословно.
Оная вечер се чудех няма ли някой от някъде да ни снима как набиваме зелена салата с лъжицата ...първо, второ, трето с лъжица :) ...голям купон :)
Изведнъж място в хладилника се намери за киви, портокали, банани и в по-големи от обикновено количества ...марулки, репички, и краставички :) ...и разни други такиви ...

Изкушенията са големи ... премрежен поглед и пред мен прелитат палачинки, сметанова торта ... и хрупкави парченца препечен хляб, сочни наденички ... и ...какво ли още не :)

Тц...скръцвам със зъби ... ша издържа ...аз инат ли съм или лукова глава ..а и сама съм го решила ...:)
Едно обаче знам, няма никак да ми е лесно та ако ще и Химка Пожарова - специалистката на Ида, да ми дойде на помощ :)

Ще чекаме обаче резултата с нетърпение ..., за да видим как от двойка клатушкащи се тюленчета ша са превърнем в ...е баш антилопи няма станем ...ама ...а ся де - като не мога намеря подходящо животно на което ша мязаме ?!? ...бе важнуту, че няма сме тюлени ..пък ко ша станем то ша са чуе от наше село - чак до ваше :)

22 коментара:

Златина каза...

Стискам палци!
И аз лунувам /сефтето ми беше оня ден :)/, а и с килцата воюваме от доста време! Ама - ту аз тях, ту те мен! :) Свършек няма!
Завиждам обаче, че сте си дружинка! Така е по-леко, а и надъхващо!

Neizi_ss каза...

Псилютно ..и на нас ни беше сефтето с лунната диета - аз досега опитвах на няколко пъти ...ма не устисквах съвсем до края. Този път се справихме! Успех!

Dani каза...

Поздравления, Нейзи ;))
Идвам у вас със всичко за солени и плодови салати!!

Neizi_ss каза...

:) Урааа ...! Зора е първите няколко дни - после ша стане лесно :)

Aquawoman каза...

Ох и аз съм така от месец :(
Качила съм 7-8 кг и от известно време ходя само по анцунг, защото не ми стават дрехите.
Нези, тестяното е много коварно. Забелязах, че най-бързо отслабвам когато напълно спра хляба(Лошото е, че след няколко месеца отново го започвам. Една филийка на майтап, после още едничка-двечки, и се предавам).
Напоследък опитвам със зелено - гледам да готвя повече треволяци като лапад, коприва и т.н.
Направо ми ОМРЪЗНА тази борба с килограмите, писна ми!!! Тъкмо сваля десетина килограма и пак ги наваксвам, защото ми дотяга да се лишавам от всичко. Това живот ли е? :(
Желая ви упех! Дерзай и не се предавай, особено когато видиш резултата!

Neizi_ss каза...

аз понеже не ми е за сефте, за това съм обнадеждена :) други причини ме объркаха, че пак качих килата :) фани душа лунната диета ...мога да ти я пратя ...а за ефекта й можеш да питаш Теменужка от "Моите гоблени" ...аз понеже и по нея виждам ефекта, затова толкуз сигурно я разспространявам :)

Temenuzhka Petrova каза...

Теменужка от "Моите гоблени" е с вас в борбата с кг докрай!Ще постигнете успех и аз не се съмнявам в него!Лунната ще я правим заедно, защото нямам намерение да я спирам!Поласкана съм,че служа на някого за пример и то за здраве!!!Цунки на цялата компания в блога!Много поздрави на Тоши, гордея се с вази двамката!:)

Ирония Идиотова каза...

Хмм, Химка"натвърдваше " за драстичните диети.:))Важното е да не изтезаваш организма, да не приспиш метаболизма си, щото стане ли това,уж нищо не ядеш, а дебелееш:) Аз съм на протеинова( не на оня Дюкян ли е, кво беше) и за сега 7 дена 3 кила свалих. Трябват ми още 3 , а те са най-тежките, мааа му стара:)Стискам палци:) Просто човек явно трябва да проумее,че ще следва нов режим на хранене и да свикне с тази мисъл:) Фащайте прахосмукачката, надуйте до дупка Джеймс Браун и много танци:)

Neizi_ss каза...

Протеиновата е супер ...за месец свалям по десет кила ...но бях по-младу тогиз :)

momenti-momenti каза...

Оххххххххххх, тази тема...
Снощи( на маса) си говорихме, че ужасно много хора са поставили нов личен рекорд в килограмите си тази зима. Аз включително ;)
Така че, стискам палци ...и аз се захвашам. :)

Neizi_ss каза...

зимата ...ах студ навън, а вътре грее огинь ..и на масата се точат пръжки с лук :)

Temenuzhka Petrova каза...

Важното е не колко кг ще свалиш, а дали ще задържиш след това резултата, т.е. няма да ги възстановиш отново!Против всякакви протеинови и прочие диети съм!Ограничете количеството на храната, свийте си стомахчетата, за да не поемате огромни порции храна!Пийте течности, мнооооого изцедени лимони, те спомагат за разграждането на мазнините и изхвърлянето на токсините.Грейпфрути също!!!Много разходки, танци,който има възможност!Нагласата е много важна, дори от определящо значение.Лунната диета помага страхотно не само за свалянето,но и за задържането на кг впоследствие.Какво друго да кажа...вече 1 година се чувствам комфортно и в кондиция, така,че всичко това ви го говоря от личен опит.Хубава неделя на всички!

Omnia каза...

Пожелавам най- искрено успех и стискам палци! ;) Радвам се много на хора, които са решили доколкото могат да инвестират във здравето си, само не се самоизтезавайте! :) Ще чакам с нетърпение резултатите и пожелавам в дългосрочен план нов, здравословен начин на живот!
Организма ви помни, знае и ще се отплати подобаващо! :)
Поздравиии:)

Добър ден, Силистра! каза...

пиша Ви от профила на вестника ни, че не ми се излиза :), че да влизам от моя :)

@Omnia - Благодаря за куража! Целувки момичета!

Jackie каза...

Hello,Neizi_ss !
Има хора, които отслабват по трудния начин. Например майка ми. Откакто я помня, вечно е на някакви диети - дъвче сливи, пие само газирана вода и пр! Ужас!
Затова реших - никакви диети. Ключът към " диетата" е следният . "НЕ гълтай корема, гълтай Калорекс" Помага!?
Имам едно китайско - супер е, но китаеца не винаги има в наличност, защото го ползва само за приятели. От него се слабее , повярвай - месеци, след като си приел няколко дози. По едно време цяла зима така слабеех, че бях станала кожа и кости. Една позната искаше да ме угоява, както Баба Яга угоява Хензел и Гретел. Че съм била много "слабичка".
Та пробвай Калорекса. На билкова основа е и потиска апетита. Освен това дозата е за 15 дни. Ако не ти помогне - няма да загубиш кой знае колко.
Успех!!!

Neizi_ss каза...

Благодаря ти @Jackie - ти си първата,която ме насърчава да ползвам КАЛОРЕКС ...винаги съм си мислела, че тия работи не действат. Аз от години пазя диети ...и принципно като се хвана както трябва - винаги са били успешни ...ще помисля върху предложението ти - но за сега сечувствам добре - не съм гладна - хапвам си - но без хляб, тестено, сладко и газирано :)

silvia tencheva каза...

нейзи,важното е да сме упорити и да следваме лунната,много помага,но трябва да се издръжи 24часа,успехи скъпа!

Nightwish El каза...

Привет!
Откъде тая воля?
Аз току-що пак злоупотребих с агнешко...:(
Винаги съм залагала повече на спорта, отколкото на диетите.
Като видя нещо вкусно и нямам задръжки...

Neizi_ss каза...

не е проблем, че си злоупотребила с агнешко ...ползвам личен опит на близки хора и резултатите им за мен са видни - лишението от хляб, тестено, сладко и газирано лешава нещата ..само спорт пак не стига :)

Neizi_ss каза...

@ Nightwish El - забравих :) Добре дошла :)

Nightwish El каза...

Добре заварила, но само със салатки не ме посрещай...
Дай малко кока-кола и шоколад
:)

Neizi_ss каза...

@ Nightwish El - В Архива може да откриеш и по-пикантни нещица :)))))Като Зайче-Байче на фурна, палачинки и Торти :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...