събота, 3 април 2010 г.

Предпразнично :)

Айде на яйцата :) ...събота е, не успях в четвъртък затова днес ще боядисам великденските яйца. Боята е обикновена - 5+1 цвята - такава взе мъжот от магазина ...с нея ще вапцам. Имам и подарък едни ваденки ша ги тествам и тях върху 2-3 яйчица...
Като дойдат празниците и се затваряме в кухнята ... не сте ли забелязали, че това е характерно за нас българите, а и не само за нас май ...центъра на вселената е кухнята ...аз съм я метнала от вчера ... първо правих зайче на фурна с доматен сос ...нищо сообено като приготовление ...слагате месото в една тава , поръсвате със сол и червен пипер, нарязвате лук и морковчета, малко вода и половин , а и може и една чаша вино и хвърляте в печката ....като се позапече зайчето изсипвате едно шише доматки и пък връщате обратно .. ще разберете сами кога е станало готово :))))

А десерта ...отдавна ми се ядеше желе ...и с подръчни материали ... две пакетчета желатин и един компот от праскови ... резултата е налице :) в скоро време ще си направя и желатинова торта ...супер е ... едно време кака правеше с различни на цвят и вкус компоти и безалкохолни :) събираха се всички цветове на дъгата :)

Побългарих и рецептата на оня сладкиш ..мъфинския :) Рецептата направих едно към едно :) само че вместо мляко - вода, вместо масло- олио и просто без шоколад - а само с какао ...и ако си мислите, че не е станало - не сте познали ..хихи ..ми като се сетих по никое време нощеска да фърча из кухнята като пчеличката Мая ...Аре ..сега тивам да боядисвам коканцата и като се върна, пак ша дода - да ми видите творенията ...Ще издам и една тайна :) LiLi и тя сега това ще прави ..тръпна да видя какво ще измайстори тя - има невероятни фантазия и умения :)

3 коментара:

Алиса каза...

Успех с боядисването! И да ги снимаш после:)))

Dani каза...

Зайчето е превъзходно и както си нахвърляла в тавата едно, второ и вино...направо обожавам!!
И аз днес се хвърлих в боядисване на яйца и на едно друго приключение, за което ще напиша:)))
Прекрасна неделя и светъл Великден!!!

Lil каза...

Ти сега какво....да му тегля ножа освен на онова в клетката!Искам и аз желе-от киви...дай идея как да го направя!!!И мъфини искам...При тебе искамммммммммм!
И стига си ми величала двете леви ръки!
Цуфкиии :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...