вторник, 23 април 2013 г.

5 лева

Намерих 5 лева в магазина и ги взех. Реших, че са ми късмет. Огледах се и не видях някой да си ги търси. Купих памперси на малката, за седмицата. Излязох и ми стана криво за този, който ги е загубил. Знам как бих се почуствала аз, ако ми се случи на мен. Дали са били последните му пет лева или пък пет от многото ...няма значение. Със сигурност  е имал планове за тях - кисело мляко или пържоли ...
Да беше портфейл щях да го оставя на касата, както си е с пълнежа, но беше просто една червена хартийка ...
В целия ми живот това е втори или трети случай, в който намирам пари ... не знам дали му се казва късмет на това... и дори смешно да звучи, точно в този момент имах нужда от него ..., но ми е малко чоглаво ... дали ще ми мине?!

3 коментара:

Plamena Markova-Koleva каза...

Ако някой си познае 5-те лева, ще го почерпиш една тортичка ;)

Късмет си е, аз нищо не намирам. А гледам ли гледам... особено лятото, край плажа, но не мога да хвана дирите на нито един пиян германец :D

Neizi_ss каза...

:) пробвай с пияни германки :)

Деана Петрова каза...

Чист късмет си е ,хубавото е че си ги намерила ти и са ти били полезни а не са попаднали у някой който ще си вземе алкохол с тях или нещо още по страшно

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...