вторник, 28 август 2012 г.

true or false?!

"Животът ще дойде по-хубав от песен, по-хубав от пролетен ден!" ... Н.Й.Вапцаров

истина или лъжа ...помните я тази игра от детските години нали?!
...помня я и аз ...
в този случай обаче ми е много трудно да дам категоричен отговор - истина или лъжа е прозрението на поета ...
Сигурна съм и че никой не може да го направи!
Както каза една ФБ френдка - ключовата дума е ЩЕ ...
Ще ...някой ден ...
Дали ще го изживеем, дали ще го дочакаме ...и тук отговор няма.
Дали го заслужаваме? Дали сме добри човеци? 
Тук ми е по-лесно ..не, не заслужаваме, не сме добри човеци и сигурно няма да бъдем ...
Всеки си мисли, че е съвършен ...всеки от нас, когато го сполети нещастие задава на глас ВЪПРОСА - с какво го е заслужил ... Оня, горе знае по-добре от нас.
Ще - някой ден - в светлото бъдеще /а колко е светло е друга тема :), рече друга ФБ дружка/ ...
Затова дайте да го живеем какъвто е ...хубав, лош, пролетен или зимен ...един ни е даден и полза да чакаме да дойде другия няма ..я дойде, я не ...то е като влака на гарата ..или се качваш ...или чакаш последния ..., дето е със закъснение.
бика за рогите и това е ...файда от съжаления за едно или друго няма ... ако бях слаба, ако бях висока, ако бях руса ...един дявол знае к`во щеше да излезе от мен ... пък тъй кому ниска, кому висока ...аз съм си аз и не се давам за друга :)
Айде ... останете си със здраве ...пък дали ЩЕ се сбъдне предсказанието ...ако Ще  - ние сме тук и сега и каквото такова ...

Няма коментари:

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...