четвъртък, 16 декември 2010 г.

И журналистите изкрейзиха

Все се опитвах да намеря оправдание за поведението на колегите от националните медии, които от година насам, но особено настоятелно в последните месеци се опитват да ни вкарат и в кревата на Бат` Бойко. Той е навсякъде, той разбира от всичко, той може всичко, той... той ...той ...
Нека ..като сме го избрали - нека да е той, поне до следващите избори ... Ама не може всичко, което се случва в живота ни да е подчинено на него.
Подари кученце на Путин - Добре! Похвално! Ама ай стига толкуз ...Кучето вече замина, ние продължаваме да следим пикае ли това куче, сере ли /не се извинявам на никого/ яде ли, спи ли ...скоро ще почнем да следим и други работи дали прави песа. Несериозно е просто - после що не гледали хората с добро око на журналистите ..и аз да съм и аз няма погледна сериозно и с отговорност към професията. 
Специално интервю моля Ви се, за да разберем, че кучето оставяло локви и козина навсякъде, но въпреки това спечелило обичта на стопаните си .....Утре - вдругиден сигурно ще пратят специален снимачен екип и ще пуснат документален филм озаглавен - Един ден на кучето, което Бойко Борисов подари на Путин ...Забележете, че винаги се пояснява - Това не е просто кучето на Путин, това е кучето, което ......
Е ...няма ли какво толкова да се покаже ......
Що не пуснат репортажи да види премиера как се дънят хората по места. Какви поразии забъркват и докъде докарват общините. Какви съюзи сключват и с дявола, как нелепо и пошло кадруват ...Не са светци, тия дето ни управляваха досега ......Но толкова омерзена не съм се чувствала. И днес с колеги, коментирахме, че досега не е било да ни е срам от избора, който сме направили.
За първи път обмислям сериозно възможността да не отида да гласувам, въпреки, че изборите ще са местни и ме вълнува кой ша е кметя ...Само дето ми е чудно, кое ще е този път по-малкото зло?!!!?

5 коментара:

nana каза...

наложи се да ползвм директ ,защото като не казвам има писано за общуването.Затова, не е нищо лично или нарочно.Моля за извинение,за неудобството

Владимир Кабрански каза...

Обикновено от новините се оплакваме,че няма позитивни новини. Ако не познавах някой представители на твоята професия, щях да реша, че са се променили. Ама много позитивизъм са заредили и то само около едно кученце:). Хубаво е, че всяка медия има копче за MUTE.

Neizi_ss каза...

не се вземам на сериозно като журналист - но така или иначе 15 години работя в този бранш ... но явно още не съм се повредила толкова щом такива неща ми правят впечатление ..макар че на моменти се усещам, че мисленето ми е станало по-цинично, по първобитно - трудно ми е понякога да видя добрите неща ...първо търся конспирацията ...ама с това кученце просто избиха рибата

Христина Чопарова каза...

Това с кученцето е чиста проба подражателски прийом. Аз наскоро гледах предаване (почти двучасово!!!), посветено на... "първите" кучета. Явно беше особено, ъъъ... образователно да се знае колко американски президенти какви кучета са имали, какви са ги вършили в Белия дом и как са увековечени за поколенията. И, разбира се - всичко това покрай Обама и желанието да намерят домашен любимец за щерките му, към който по-малката да не е алергична.
И като познавам гъзолизната склонност на нЕкои колеги да правят от мухата слон, изобщЕ не ме учудва масовата им "заинтересованост" от падарока за Путин...
Бойко, разбира се, не е президент, но някак си се оченабиват журналистическите хвалебствия за него а ла Обама ;))

Valkocompany каза...

И кинопроизводителите също
http://zamunda.net/details.php?id=233696&hit=1

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...