четвъртък, 27 август 2009 г.

Нези – свежа и винаги много позитивна лудетина

                           Хриси, БЛАГОДАРЯ!!!!!!!!!!
Невероятно описание си ми спретнала - по-принцип се опитвам да бъда скромна, да мрънкам докато се опитвам да обясня, че не заслужавам подобни думи ...
НО, този път ша са въздържа ...Да - свежа съм, позитивна съм, и съм лудетина ... Това е :)
А наградата, която ми връчваш „Смехлър”
е особено ценна за мен - защото е лично творчество
и аплодирам усилията ти, пуфтейки да я спретнеш :)

2 коментара:

Христина Чопарова каза...

Абе, няма две мнения по Фъпроса - и си свежа, и си позитивна, а и излъчваш нещо по детски чаровно, забавно, лудо и прекрасно :))
Просто ме връщаш назад, при бурканите със сладко и пакостите :))))
Остани си такава - лъчезарна!!!:)
Пък наградата... ми заслужаваш си я, пък - всеки ще се съгласи!!! :)
Цунки!!! :)

Bla каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...