неделя, 24 октомври 2010 г.

Къщата на мечтите ми ....

Заразена от Ondine и  MadWizard реших да помечтая за това как би изглеждал домът ми някой ден ...далеч в необозримото бъдеще :)
Казвам далеч ....щото в близко време не се очертава дори да се доближа до бленуваните от мен хол, спалня, кухня и т.н ...за други помещения дори и не ща да фантазирам :)
... Аз съм градско чедо, израснало в апартамент, в който никога мястото не стигаше ...беше отрупан от мебели и на всеки ъгъл бележех колената и бедрата си със синини. Разминаването бе като при ски-слалом ...
Не бих отказала да се разпростра в едно ей такова къще ...без претенции дали да е дървено или от ИТОНГ :) или некви други строителни материали... 
(не`ам претенции щото съм скарана с понятията) 

   
Разбира се зелените площи са повече от задължителни ...и съм категорична, че никога няма да посадя домати, лук и чесън ...може да има някоя и друга саксия с подправки и люти чушки ...но всичко останало ще е райграс и цветяяяяяяяя ....с място за пиене на кафе, където да се потопя в дебрите на Интернет-а и да си чаткам из фейса ...атмосфера, която да ме вдъхновява да поствам и тук в блога :)
Малцина може би знаят, че си падам по азиатския стил ...не му разбирам много на фън-шуя, но това не пречи да ми харесва :) ...така че няма да откажа нещо такова в стаята дето по нашенско й викат ХОЛ ...демек мястото с телевизора, диваня, фитьойлите и масичката за кафе :) ...изключително важно е да има къде да се просне хоризонтално повече от един член на семейството :)..да няма излишни елементи - да има пространство, да е изчистено ...белия цвят обаче не е задължителен ....може да е цервено, както е в моята всекидневна към момента ....може и да е оранджево :) или жълтозеленкаво - мей би ..
Спалнята обаче би ми харесала в тези нюанси ...топли и предразполагащи ...е не са розово-романтични и сладникави ...но на чен ми допадат :)
Кухнята ...бойното поле на всяка жена ...там тя е във вихъра си ...трябва да е подредена така щото да я провокира да се отдаде на кулинарни страсти ...или пък да събере семейството на закуска или просто да приюти мен и комшийката на по питие докато клюкарстваме за пачата от долния етаж :)
Банята ....ами баня :) като баня ...
А това тук ...е това е бонусът към мечтите :) ...не е обаче задължителен ....

 
Истината обаче е малко по-различна ... Повлияна може би от американските филми истинската ми мечта, която е тотално недостижима в бг условия ...или поне така си мисля  ...Та иде реч за студио ....от тия големите - дето са като хангари ...все едно да се нанеса в заводски цех ....и там с подвижни стени, паравани и рафтове да бъдат ситуирани работният кът ...трапезарията, кухнята и спалнята, и т.н. ....с големи прозорци .......и много, много зелени храстовидни растения по стените и не само :)

Хайде, престрашете се и опишете вашата Къща на мечтите :)))))))))))))))) 

21 коментара:

Златина каза...

Хубава мечта!
Пожелавам ти я!

Neizi_ss каза...

@ О, благодаря :) Дай Боже всекиму :)

Plamena Markova-Koleva каза...

Ох, изцъклих се като видях спалнята... прекрасна, както и останалите снимки :) Пожелавам ти да се развихриш скоро в тази кухня ;)

myhappypond каза...

Много е разнолика твоята къща на мечтите - нашенска фасада, азиатски "хол", американски двор :) Но за двора с басейна, чак и аз се размечтах!

Neizi_ss каза...

@Plamena - всяка жена заслужава такава кухня :)
@myhappypond - разнолика е, да - тя по-скоро показва теченията на вкуса ми :)а и защо не - у дома холът е червен, кухнята зелена, коридора е бананово-оранжев, а спалнята е в лила ...и се чувствам добре :)

Анонимен каза...

Отличная статья! большое спасибо автору за интересный материал. Удачи в развитии!!! :)
--
http://www.miriadafilms.ru/
[url=http://mpeg4.com.ru/index.shtml]Приключения скачать[/url]

Ondine каза...

Иха!Супер!:)Пожелавам ти един ден да си осъществиш мечтата! ;)

п.п.с банята ме разби ;)

Neizi_ss каза...

кърти мифки нали :)))))))) и на теб да ти се връща с мечтата ...допадна ми за дървената къща :)

myhappypond каза...

Ехее, при вас наистина е весело и шарено :)

Neizi_ss каза...

Ам`чи как :) то личи само по темплейта - мени се според настроенията ми :)

Augusta каза...

Пожелавам ти къщата на мечтите ти! :)
Иначе лофтовете в индустриалните сгради са нещо много маняшко - с удоволствие бих обитавала и аз такива големи пространства, само че май няма available. Четох че в Испания реиновират и разпродават апартаменти в такива сгради, защото това са стари индустриални сгради и вече са почти в центровете на градовете. Отделно имат културно-архитектурна стойност и има много желаещи за тях.

Neizi_ss каза...

А ей това е приказка - тивам за билети и хуквам към Спаниш :)

Augusta каза...

Много си готина - разсмя ме с твоя хумор. :)

Neizi_ss каза...

О, а ти кака да видиш :) Добре дошла @Аugusta!

MadWizard каза...

Яка е
Дано много скоро заживееш в нея!

Neizi_ss каза...

@MadWizard - знае ли човек :) Казват, че понякога мечтите се сбъдвали :)

deni4ero каза...

да, аз също мечтая за къща тип ателие ... даже бях писала някога по въпроса ... намерих го http://deni4ero.wordpress.com/2009/01/26/dream-hause/

Neizi_ss каза...

ан тъй ....пропуснала съм само игралното поле :)

Omnia каза...

Нез, аз също от сърце- много искрено! ти пожелавам един ден да се вихриш щастливо в такава къща!:) адски ми харесаха- хола, кухнята и верандата, да я нарека така- тук вкусовете ни си съвпадат:)

Neizi_ss каза...

@Omnia - да даде дядо Боже здраве - пък нека всеки има щастието да развихри в света на мечтите си :)

Omnia каза...

Я, аз, докат' имам разрешението да си спамя тук и времето за това- искам да те питам нещо- ама сериозен отговор очаквам- ти колко често се вихриш в света на мечтите си? И освен мечти, правиш ли ги реалности?

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...