събота, 1 август 2009 г.

I kiss all of you!


Горе-доле смея да кажа, че с отпускарското настроение започва да се прокрадва и блогърската муза …първите дни си дадох за задача да прочета и да осмисля, всичко онова, което съм пропуснала в последните дни.
 А повярвайте има доста за анализиране …

Като начало искам да благодаря на Аквичка и на LiLi за поредната наградка-символ на общото между нас.

В същото време обаче искам да благодаря на krizt за това че той я изработи и по своему се включи във "верижните блогърски начинания".

Знаеш ли не бих могла по по-добър начина да опиша света във който попаднах, затова ще си позволя да те цитирам …

„ … Благодарен съм на тези хора и искам да го знаят. Благодарен съм на тази мрежа от блогове, по чиито разклонения можеш да пътуваш с часове и да откриваш нови вълнуващи неща и места. …”

Благодаря на теб, и на всички останали, които приемат виртуалното пространство като място, където да споделиш радостта, тъгата, успеха и неволята си … Място, където ще намериш хора, които ще те разберат, други ще те критикуват, но въпреки това ще те потупат по рамото и ще ти дадат кураж …

Благодаря на всички, които всеки ден, или през ден..или през два :))) се отбиват тук …и по-важното, че се връщат отново и отново :)



6 коментара:

Lil каза...

Обичам да пишеш така позитивно :) Отпускарското настроение ти влияе много добре :)
И аз ти Благодаря за моментите,когато си била до мен-точните моменти :)
Гушки и цунки :)

Владимир Кабрански каза...

И аз ти благодаря, Neizi!Радвам, се ги има тези места и хора.

Neizi_ss каза...

Duf има нещо, за което да съжалявам - то е, че не съм открила по-рано какво богаство е да имаш личен блог :)
Благодаря Ви!

Aquawoman каза...

И ние те обичаме!!!!!!!! {}{}{}

Temenuzhka Petrova каза...

Присъединявам се и аз, чевствам се много обогатена емоционално и намерих много приятели в междублоговото пространство,радвам,че съм част от вас!А на теб, Незабравче, приятна отпуска, следващата седмица и аз ще бюда отпускарка!Много те обичам, почти от 32 години!:)Цунки!

Neizi_ss каза...

Аквичка то чувствата са мила взаимни :)
Како -- ша се радвам вече като отпускарки да излезем да пием по кафе и да не бързаме за никъде :) А за бичкането кака Бака и тя бича мичи Мука от има няма 32 годинки :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...