сряда, 26 август 2009 г.

Зайче-Байче на фурна + Шарен солен кекс :)


Зайчето добре, ама за кекса как ша са смеете ...щото аз още не мога да спра ...

Но се сещам за думите на Бай Ганьо - Пениш се не пениш, че те ядем, пари съм давал за тебе :)

Та за какво иде реч ... Реших днес да направя солен кекс по една рецепта на Нушка - аз май вече съм споделяла опита си ... а може и да не съм ... та карах приготвянето му по памет - 2 чаени чаши брашно, 1 кисело мляко, 3/4 чаена чаша олио, бакпулвер ... преди слага сирене, но днес реших да нарежа на ситно колбас и червен и зелен пипер ...за да стане кекса шарен като мозайка ...дрънци бих казала точно в този момент :)

Първо май млякото дойде в повече ..., после със закъснение установих, че бакпулвера бил с ванилия :) и трето нещо магията не действаше и творението ми не се наду :)... да не говорим че не ползвах кексовата форма ами ги турих у тава ... абе с две думи - шантава работа :)

Въпреки туй - ей го на :

Зайче-байче обаче беше повече от сполучливо въпреки, че всичко, което турнах у тавата беше на око ...

* Зайчето на порции подредих, пипер, лук и моркови накълцах, полях със соев сос, малко олио и водичка, сол, червен и черен пипер и ... май туй беше ... обаче такава хрупкава коричка направи месцето ... мммм .... ама свърши!

10 коментара:

Анонимен каза...

Искам зайчееееее,и окъкан солен кеск искам!!!Малеее,тези бутчетааа изглеждат много вкусни Фифкоооо :)Браво за зайчето,а кекса ще го хапне Уефата-хич не се съмнявам :)
Цунки :)
Лили

Neizi_ss каза...

аз съ сумнявам душата ...той УЕФАТА - като е у ред кекса не яде - щото не бичал такиви работи -- пък тъй с аромат на ванилия и пипер и салам едва ли ша го хапва ...ма подозирам аз как ша закусвам цяла седмица с него :)

Анонимен каза...

Ххахахаха,сложи и на Пена :) Да ви е вкусничко ,кво като е с ванилия :)

Лили

Neizi_ss каза...

А-а-а-а - тя Пена пази талия ...ръба само гранули и от време на консерви .... к`во да е не турга у тумбака си ... макър че УЕФА-та вика, че ако е била да е наредена на контейнера вън едва ли е щяла да подбира манджата :)

Temenuzhka Petrova каза...

Алоооооооо, що цяла кофичка кисело мляко си турила??????:)))
Запиши си рецептата отново!:

СОЛЕН КЕКС

3 яйца
1ч.ч. кисело мляко
1 бакпулвер /на д-р Йоткер/
щипка сол
1/2 ч.ч. олио
2ч.ч.брашно
1ч.ч натрошено сирене
3/4 ч.ч нарязан на ситно колбас или шунка

Всичко се омесва,сипва се във форма за кекс.Пече се около 20-25 мин. при 180-гр.

Добре,че не си турнала ванилия и на зайчето:))))))))))))))
Майтапа настрана, всичко изглежда перфектно!И сигурно е изядено вече??

Temenuzhka Petrova каза...

Ма ти и яйца ли не си му сложила на кекса???Оффффффффффффффффффф............:)))))

Розичка каза...

Малееее, колко вкусно изглежда всичкооо... Потекоха ми лигитеее. И аз искам и зайче, и солен кекс. Приемемам колети по пощата. хихихихи :) Целувки! :)

Neizi_ss каза...

Лелееееееееееееее - вярно че забравих яйцата - малейййййййййййй - срам - то затуй не стана работата :) Въх к`ва съм замотана :)

september-silvia каза...

Нейзи,НУШКА МНОГО ТИ СЕ КАРА НЕЩО:)въпреки всичко аз те поздравявам,дори и слюнка започна да ми се отделя,браво бейби!

Temenuzhka Petrova каза...

На кака сладураната:))Следващия път турни там яйчица все пак и само чаша кисело мялко, не цяла кофичка:)))Силвето е права, на снимката хич не му личи кво си забравила да сложиш, така ми се прияде и на мен, хихихи:))))

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...