понеделник, 24 август 2009 г.

Завръщане

Голямото завръщане е факт от една седмица ... но все не можех да се доредя до компютъра, за да кажа Здравейте! - на всички приятели - и Благодаря!  - на всички, на които съм липсвала :)

Длъжник съм на Aquawoman за щафетата  "6 неща,от които се страхувам"  и на Илиана и Маргарита за наградата  "Златен блог" ...

Благодаря Ви момичета - А сега ще изпълня условията, които съпровождат номинацията :)

Условията на наградата "Златен блог" са следните:
1. Да се публикува наградата;
2. Да се укаже линк, към този от който е получена;
3. Да се предаде на 10 блога;
4. Да се остави съобщение на тези, които са наградени;

С усмивка предавам наградата на 

Силви, Теменужка, LiLi, Ида, Хриси, Aquawoman, Aivanova, Aria, Антонела  и на Златина

Страховете ще почакат малко ... както и принципите за успех на Робин Шарма разпънати на кръст от LiLi - помня, че обещах да дам своята версия :) но и това ще стане във времето ... сега мисля да се настроя на вълна Ваканционни Спомени ... и да споделя с целия свят как съм се чувствала :) Поне едно е ясно, че щом имам такива щения - значи съм екстровертна ...

/жълтата чашка за кафе ми е подарък от LiLi - цунки мила/

Баровата обстановка е вече създадена ... време е да се хвана за палците :)

6 коментара:

september-silvia каза...

Хей Нейзи,както винаги много свежо звучиш,благодаря ти за наградката,ама трябва да ме научиш как да предам нататък,нали знаеш,че се уча в движение:)а за обстановката нямам думи,супер е,успешна седмица и много целувки от мен!

Anito каза...

трогната...благодаря ти

Христина Чопарова каза...

Йе, златен блог... благодаря ти, Нези!!! Цунк! :))))

momenti-momenti каза...

Neizi_ss, мила, трогна ме! Благодаря ти от сърце, но за съжаление техниката,новите технологии, компютрите... не са ми силни страни. Щафетите също...
Желая ти прекрасен ден и ДО НОВИ СРЕЩИ!!!

Temenuzhka Petrova каза...

Благодаря за наградката!:)Цунки и успешен нов месец!

Lil каза...

Тука май ме е нямало още..така ще да е,ама все пак реагирам де.По-добре късно ,отколкото никога.Благодря ти миличка,а за чашката-за теб всичко и винаги :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...