неделя, 14 юни 2009 г.

Картина има ... говор няма /ше/ - І част

Денят беше четвъртък - 11 юни ... за мен обаче е краят на работната седмица ..., за онези, които не са разбрали - почвам у неделя и свършвам у четвъртък  - но петък и събота съм на повикване :) - като обяснение на работното време звучи убийствено :) имате право да симислите каквото искате :) нека фантазията ви започне даработи точно - сега! хихи :)

Та ... след работа решихме със Слънчо дасе разходим по добре познатия маршрут - зъмва ме от офиса ...от там като народна песен минаваме през центъра, кръстосваме площада и се забиваме у Дунавската градина, за която съм споменавала не веднъж :)

Малко отзад напред - ма нема значка :) тук вече сме изморени от ходенето и решихвме да се подкрепим със сладолед - наблюдавате борбата на пъпеш и ананас с тирамису и бейлис :)

Розов ли е храста - Трендафил ли е -нинам - ама е готин - току на входа на парка е -леко у лево от фонтаня ...

Една пънка седнала върху друг пън ... :) Лиготията ме е застигнала, но не ме е отминала :) Увековечена е вече ...

Тези разкопки са част от раннохристиянска базилика от късноантичния Дуросторум - Дръстър - Силистра

А това е новият - и единствен засега мол в Силистра ... БиЛЛа отвориха втори магазин в града - но е първият в страната построен върху археологически разкопки - току до входа виждате Южната крепостна стена на Силистра - Това ни прави за пореден път уникални :)

Три епохи - МоЛ - Южна крепостна стена от римско време и паметник на Дочо Михайлов :) 

китка до китка :) току пред входа на община Силистра до пощенската кутия за жалби и предложения, критики и похвали към кнета :) - сега се сещам, че не съм проверявала дали някой е пускал писъмца ... :)

Тази пипируда връз тува жълту цвеке е спешъл фор LiLi - сидях 5 минути диван чепраз за да я фотна - ма успях :)

4 коментара:

Владимир Кабрански каза...

Хубави снимки, за добър край на седмицата.

Temenuzhka Petrova каза...

Чудесни снимки си направила, браво!Въпреки,че всеки ден минавам по този маршрут, истински им се наслаждавах...!Ох, малко свободно временце да имам, че да тръгна с фотоапарата и аз...:)

Lili каза...

Ууууу най-сетне мина повредата..щото при мен и картина нямаше.Мрън!
Фифкооо аз вече ги видях,ама исках да кажа какво си взимам,щото някак кат' че ли си е за мен.Тебе зимам разбира се и всичкото китки и облаци :)
Блогът ти е станал страхотен - и все пак бях права за шаренкото :намиг:
Пожелавам ти един страхотен,усмихнат,емоционален и слънчев Понеделник :)
Цуфки и смифки :)

Ирония Идиотова каза...

Ихааааа..Страхотно!! Това лято сме запланували с мойто китче да обиколим Северна България, защото само тя остана недооценена. Благодаря за тази навременна идея подкрепена със страхотно кадро!:)И тук моменталически се сещам,че до отпуската има сууума ти време:(((

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...