вторник, 9 юни 2009 г.

Правото да изпростявам!

Днес ме попита LiLi:

И аз имам правото да изпростявам нали?!

отговорих й - Апсилютно!

За изпростяването може да се говори дълго и упоително. Майката му е да се улучи точното място и време.

Само дето май народа изпростя баш на 7 юни, като не отиде да гласува ... кому е нужен този пас- трябва да е ясно, че не правят ничия услуга, не са ни на ползу родину, ни на себе си.

Оф отплеснах се - за изпростяването ми беше мисълта ... трябва да го пуснат като дисциплина да се изучава в часовете по психилогия - нема по-сигурен метод за релаксация от загубване посоката на мисълта и отправянето й в светове и измерения, където няма правила ...няма пунктуация, няма словоред, няма правилен и точен изказ ... там казваш нещата както ги чувстваш -там к`во ти е на сърце, т`ва ти е на уста...

Или казано по друг начин - спираш да имаш предни зъби, махаш цедката и се ... изпразваш ... освобождаваш място за новата порция простотия и неграмотност, които те заобикалят.

Абе - с две думи - влизаш в ролята на гъба дето попива сичко ........и .....като ти дойде музата - плювваш навън :)

Е тъй се чувствам аз у виртуалното пространство, когато не сътворявам новини и умнотии. 

Искам да съм невежа, да не разбирам, да не се интересувам от хорските проблеми, да не ме напъва чувството на Дон Кихот и Рицаря на Бялата дама - взети заедно.

Знайти ли к`во е хубуу да са намъкнеш нейде в някой чат и да се правиш на улав .... голям кеф е ...или поне беше - оти от бачкане не остава време и за такива щуротии ...

Като няма време за фитнес или за друг вид разпускане ... почваме да се правим на Куку и Пипе :) има невероятен ефект ...друг въпрос, че на някои по им иде отръки ...

В Япония май беше хората имат специални зали пълни с порцелан, в които влизаш и почваш да играеш сиртаки в гръцки ресторант - трошиш на поразия - да ти мине агресията ...

Само дето у България май поддържаме стойности на перманентно изпростяване :)

Няма лошо - ма айде от време на време да влизаме у час - ако не в една класна стая, то поне в едно училище ...

И тъй ... мойе да сме прости/ от време на време/ ма доматките ги ручаме без колчета и добре узрели!

6 коментара:

Lil каза...

Хахахаха-ей алооууу,моме-ти защо ми използваш изпростяването?!Много ме радваш като си "невежа" и ръсиш безподобни бисери :) Евала Фифкооу :)
Цуфки {}

Neizi_ss каза...

Муцорано - то изпростяването е двупосочно :) и заразно - ваксина нема :)

Lil каза...

Хахахаха мани ти ми продължава.Свежаркиииии :) Ама кви сме готЯни :)

Христина Чопарова каза...

Въх, Нези.. то всекиму е простено от време на време... ето на - Лилка да ти каже... аз от колко време вече се чувствам кат' богинята на глупостта - Глупендра. И ъъъ, такова... да ти кажа, ако стане хронично, тогаз не е на добре :D

Ирония Идиотова каза...

Нези, този ти пост го приех лично, ша знайш!:)))))))

Neizi_ss каза...

а туй то - а аз сига как да га разбирам :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...