неделя, 21 февруари 2010 г.

Ура-а-а-а-а-а - направих Мъфини :)

Бях си обещала за Тодоровден да зарадвам моето Слънце с десерт, приготвен от мен... Затова се порових напред назад из сайтовете на Йоли и на Илиана ...спрях се на Мъфини с Тоблерон - ама май Тоблерон-а в заглавието съм го пропуснала :) Освен това си мислех, че това е същата рецепта, по която една колежка наскоро прави десерт - оказа се обаче, че аз нещо не съм разбрала ама нейсе ...

Запретнах ръкави и ...ето продуктите ...

... яйце, бакпулвер с ванилия, 1 ч.ч. брашно, ¼ ч.ч. какао, 60 гр стопено и охладено масло, 1/3 ч.ч.прясно мляко, 4 хапчета захарин :))) и 100 грама течен шоколад ФИНЕТИ :) ...оттам нататък бъркате всичко и печете на 200 градуса 20 минути :) поръсвате с кокосови стърготини за разнообразие :)

А сега да уточня - в оригинала захарина е кафява захар :) течния шоколад е - млечен ТОБЛЕРОН и ванилията е отделно - но аз намерих в магазина бакпулвер с ванилия и реших, че няма да му попречи :) - поръсването с кокосови стърготини също от мене добавка :) + че не пекох мъфините във формичка за мъфини - ами в огнеупорна тава разстлах сместа равномерно :) и не на 180 градуса за 15 минути, ами на 200 - за 20 :)))))))

Илиана - Благодаря ...Ти и Йоли ми давате кураж, че когато човек иска всичко в кухнята е възможно :) Щото това е първия десерт, който успявам да докарам и на фасон и на фкус :)

Ето обаче и резултата :)


6 коментара:

Alhzar каза...

Аз не мога да си направя пържени яйца без да се опитам да запаля къщата. Иначе поздрави, дано са били хубави на вкус :)

Neizi_ss каза...

Ще ти дойде времето, когато ще се научиш да правиш повече от пържени яйца - и то без да се налага да викат пожарникари :)

Temenuzhka Petrova каза...

Бравооо!Супер са станали!Папнах от тях,майка ти донесе у бабче днес,страхотни са!!!:)))Цунки!

Neizi_ss каза...

Мерси - Цунки и на теб :)

september-silvia каза...

бРАВО НЕЙЗИ,ПОЗДРАВЛЕНИЯ,ИСКАМ И АЗ:)))))))

Ondine каза...

Честита Баба Марта! С пожелание за много здраве и усмивки!

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...