сряда, 21 октомври 2009 г.

Бабите - чудо на чудесата



Какво е това баба?
Бабата е човешко същество, чието ежедневие преминава в натискане на дистанционното сменяйки каналите на калбелната телевия, излъчващи сапунени опери .... били те венецуелски, бразилски или модерните в последно време - турски сериали. По между всеки нов епизод бабата оборудвана с джисаем се чуди на кой син, дъщеря, внук или внучка да дигне кръвното посред работното им време, занимавайки ги с претенции от типа на ... кога ша дойдеш да ударим по едно безкофеиново или пък ... Миче да знайш на Ването от другия вход, зет й цял ден местил гардеробите и сменял тапетите в куфнето ... Твоя пършивец га ша доди да ма види - дев думи да ми рече ... той не ще добър ден да ми каже, а аз съм тръгнала да искам услуга от него. Хорските дъщери кви мъже си зеха ... пък ти, пак си мижала ... А, да не забрая ... на връщане довечера може ли да минеш през магазина срещу офиса ти ... оня ден си купих едни чехли от там - ма нещо им се разлепи, че ги върнах - ма не са ми дали парите - че да им напомниш ... или я направо за тез пари ми земи пликчета и некакъв ханцунг да ми топли зимата, като съм у нас ...
Тирадата моге да продължи до мръкване ... ти са изрепчваш леко и нежно, че все пак си на работа ... и случайно или не имаш и други ангажименти. Внимаваш обаче с тона ... щото после ша ти се разсърдят и няма ти говорят един ден :)
След като разговора е приключил почваш да гледаш умно в една точка ... минавт ти куп благословии на ум ... и невротично отпиваш от чашат с кафе ..палиш цигара и се опитваш да се успокоиш.
Задаваш си фундаменталния въпрос ... Аз като остарея такваз шушумига ли ша бъда ...?

Не знам ..донякъде разбирам телефонния тормоз на бабите ..особено ако са сами ..искат да имат компания, някой да им обръща внимание ... нормално е ... ама не е нормално да се разпореждат със свободното ти време ...звъни телефона и бабето отсреща ти казва - знам че утре почиваш ша дойдеш ли - еди какво си ... да напрайш ... хубу де - аз може и да почивам - ма дали нямам мъж, къща ... дали не искам просто да остана и да помързелувам по пантофи - нема такъв филм ... третата възраст се разпорежда и ти изпълняваш ... по възможност даже и козируваш :)

не знам всички баби ли са такива ... а иначе ако ти се обадиш да съобщиш, че в събота например може да минеш сутринта да пиете кафе - отсреща се чува ...чеки да видим - а не може - у събота с баба ти Петруца от другия вход ша одим на БИЛЛА/Плюс - оти пуснали йофтини пилета ... имало примоция и на сирене ... добре казваш ти - тогава следобяд - а не може ...следобед с Марчето ша пием кафе у тях ...айде в неделя поне да е ...а таз неделя не става щото Гина - оная бе дето работехме едно време с нея - ша идва да ми види новите щори ...Тъй ли ...ама ти щори ли си турила бре бабе ...ми да ...аааааааа ...а инак все мрънкя, че всичко е скъпо и парите не стигат :)
Нищо - със здраве да си ги ползва - щорите :) Но те напушва смях ...че изведнъж дневника със задачи се оказва пълен ... и ти идва на ум...че ша получиш обаждане точно когато на теб не ти е удобно - но бабата е останала без ангажименти за деня :) и некой требе уплътни свободното време :)

Ако все пак успееш да се уредиш във време удобно за теб и отделиш час-два така ти набиват канчето, че ти държи влага доста време - но е за предпочитане да слушаш клюки за комшиите, отколкото да ти разказва ДЪрзост и красота или Сълзи над Босфора от първия до последния епизод ...!

Тайно си имам една мечта ... като навъртя годинките да не излудея толкуз ... Макар че, като се замисля - сигур ша съм фешън баба .. с лаптопя ша чатим с Муцорана и ша обсъждаме новите тенденции в блогването :)

Аре ... да са живи и здрави бабите ...!

12 коментара:

Temenuzhka Petrova каза...

Поправка - чехлите не са разлепени, ами като ги е купила не си е отваряла очите, липсва катарама на лявата чехла...гащи и ангуг ша и земнеш ако не сменят чехлите...туй дето не е случила на зеть касай мене , а не тебе:)от Тоши не се е оплаквала:)ай да не продължавам,че всички ша ни разберат простотиите:)))А, накрая - аз като стана баба - никакви сериали, тръгвам по ....!:)

Aquawoman каза...

Никви сериали и глупости, ще бъдем фешън, като бабата с моторя :))

Чуденка каза...

Хахахаха, много готска статийка :))) Моята баба, като искаше да ми честити рождения ден тази година, взе телефона и вика: "Кога ще дойдете, че отдавна не сте наминавали, забравихте ме направо! И честит рожден ден, да си жива и здрава!" :)))

Neizi_ss каза...

Како ... кат знайш толкуз многу що не идеш ти да са разправяш ца чехлите :)))))))) Ти и сериали ...само ако пуснат пак Леонсиу :))) хихихи
@Аквичке - ша прайм общ чат с тебе и Муцоранка :) и ша обсъждаме внуците - живот и здраве :)
@Чуденка :)май сите баби са еднакви :)наедна определена възраст :)

Lil каза...

Ахахах,ще ме умориш :)Аз пък искам точно такава баба!
А за нас си права-обещавам да си остареем заиднУ.
Цуф :)

Neizi_ss каза...

А не си я давам - иначе на кой и заради койша мрънкам ...ша ми стане скучно:)

september-silvia каза...

Нейзи вашата баба е супер,моята ми цъфва по всако време в офиса и ми вика стига си работила,т.е.трябва да и обърна внимание,държи ми сметка ,че съм била много заета и трябва всичко да зарежа и да бъда на нейно разположение,и мойта не е лесна бейбита:)

Temenuzhka Petrova каза...

Айде, айде!Ти сега по график се разправяш с чехлите, а аз с изкуствената тор за градинката за чесъна и лука!Имам и други ангажименьти...Ко са прайш на дръж ми шапката, няма празно ни при тебе ни при мене, графикът за най-различни дейности, включая и кой кога ще иде да я види бабче, за да не седи самичка е в действие!:)))И пак викам да ни е жива и здрава бабче ти, че да ни турга заповеди и да ни посреща!А за сериалите глей си работата, сериали аз не гледам, само "Перлата" от средата на лятото...

Neizi_ss каза...

ти хубу с торта ...тя ша я разпръсква утре ..че да мойе другата седмица с Тодоракис да сеят лук, чесън и арпаджик :)

Omnia каза...

Хахахахаххахха- много добре написано:))- и забавно:))
Обаче знаете ли- вие си имате баби. Аз си нямам- едната ми баба е толкова болна, че не ни познава вече, а другата...е, няма да коментирам там, че да не дойде твърде тъжен коментар на толкоз убав мат'риал:)
Така че- хубаво е, според мен, да си имаш баба, на която да кажеш- "Бабче... така и така...".
Да са ви живи и здрави наистина бабите , било то модерни или не и вие да сте живи и здрави и все така усмихнати:)))
Поздрави;)

myhappypond каза...

Божеее, какви баби имало....моята баба няма нищо общо с гореописаната досадница.

Neizi_ss каза...

@myhappypond - а сакън ...не е досадница сладка ни е бабата ... ма пусто цял живот е свикнала да размахва пръст :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...