сряда, 7 октомври 2009 г.

Щрак`28, 29, 30, 31,32 ...

Вторник -Това е ... Денят вчера мина под Знака на БББ :)

Понеделник - слабост ми е реката ...при всеки удобен случай минавам покрай нея - пускам по течението мрачните мисли ...а слънчевите лъчи ме погалват и ми посочват Пътя.

Неделя - Самотен велосипед на терасата ... Умирам от желание да го яхна ...Ама пусто като ме е страх ... изпитвам панимчески ужас от движението по пътищата и от това, че някой може да ме помете ...не ми се се случвала беля досега ...ама на - страх имам ...Събота- Небе ...Спокойствие ... Блаженство
Петък - Рейсова спирка - както казват бабите ... Ама тази я бях забравила, че съществува - томоже ли да се види нещо от паркираните автомобили ... как пък някой не се е сетил датурне една и връз нея :)

3 коментара:

Lil каза...

БББ си е мой патент пък :)
Хубави моменти.Пу за мен коуеуото :)
Цуф :)

Neizi_ss каза...

то куеото ...добре че тодор от време на време го смазва с някое и друго кръгче ... инак ша умре от ръждясване ...

Владимир Кабрански каза...

Хареса ми залеза.Уж нищо особенно, а колко красота има в тези моменти. А ББ трябваше да го хванеш по-отдалече, че иначе изпълва целият обектив:).

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...