неделя, 4 октомври 2009 г.

Страхотен ден е и ще бъде ...

Събудих се с усмивка напук на дъжда и мрачното небе ... Днес ще бъде страхотен ден ..., ще бъде страхотна седмица ... Няма да се дам на нацупените мисли, на прокрадващите се депресивни нотки ... Ще се насладя на есента, такава, каквато е ... Ще се радвам на локвите по тротоара, на пъстроцветния килим от листа, на разсъбличащите се дървета, на сгушените в топлите си палта хора, с които се разминавам по улицата ... Ще се усмихвам без да е Денят на усмивката ... Просто така със или без причина :) Майната им на всичко и на всички, живота е хубав ... щом обичаш и си обичан не ти трябва нищо друго ... всичко е просто фон ... и аз избирам той да е цветен :)



8 коментара:

Владимир Кабрански каза...

Има такива дни. Лек и приятен ден и от мен!

Anito каза...

Страхотен ден!

Aquawoman каза...

Миличка, не се оставяй на негативните емоции, да те превземат. Хубав ден и запази сладката усмивка на лицето си :) {}

Розичка каза...

Толкова хубаво си го написала... Вдъхнови ме и ме накара да се усмихна. Благодаря! Прегръдки :)

september-silvia каза...

Браво бе Нейзи,аз като се събудя винаги така се нахъсвам,започваш много да ми харесваш,само така,желая ти слънчев живот,целувки мила !

Lili каза...

Еййй,да не съм чула/прочела за депресии,оти ще си дърпаме ушетата :)
Още по-страхотен ден ти желая миличка :) И да знаеш,че дъждът вдъхновява,а не депресира :)
Цуфффф{{}}

Petya каза...

И днес да е страхотен ден за теб с едно предложение от мен :)

Neizi_ss каза...

Благодаря Ви момичета и момчета :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...