вторник, 12 май 2009 г.

Делнични "умнотии"


Аре, да се впиша и аз в пейзажа ... някой ги върти вече хаоса на предстоящите евроизбори, други пък хич и не се вълнуват, кои ще са онези дето ша са позиционират у Брюксел и уж ша са грижат за нашата интеграция към евронормите ...

Абе защо всичко в ежедневието ни се върти около евро... - евро в пари, евроизисквания, евроцели, евродепутати, еврокомисии - Този така казал, оня така поръчал, третия нам к`во си проверил и установил ...И аз проверявам, но не константирам - както казва един приятел,  нищо освен сметки за ток и вода, дълги касови бележки от магазина и празен портофел ...

А на бас, че и у вас е така ?!

Майната им на с`тинките дето дрънкат със семки и бонбонки у джоба ...

Важното е да ни е кеф на душата ... да са разбираме с половинката у дома, с колегите в офиса, с приятелите, със семейството ..., а другото ще се нареди ... дето казва един познат - Здраве да е, пък каквото остане - от магазина :)

Страхотно е в уикенда да се разходиш сред природата и да се заредиш с емоции, дето да ти държат влага до следващите събота и неделя ...

Вече усещам, че почвам да изкрейзвам ... и с нетърпение чакам да дойде отпуската, че да се отдалеча поне за две седмици от всичко, което ме заобикаля и докарва до лудост ...

Искам да съм далеч от взимащите се насериозно, далеч от тщеславието и от простотията ... някой сигурно ще попита кой ме излъгал, че съм умна ... нямам такива претенции ...но най-мразим да ме правят на по-проста отколкото съм :)

Размисли, които трябва да се причислят към онази вечна питанка за яйцето и кокошката ...

Толкова съм уморена, че се чувствам изпразнена от съдържание .... и се чудя сама на себе си ... що изпитвам вина, че не мога да напиша нищо умно в блога си, така както правят останалите - и си отговарям  - що съм тръгнала да се затормозявам - та нали блога го направих, за да ми кеф на душата -  да  е нещо средно между изповедник, дневник с лични мисли и състояния и в същото време с лек уклон към стрийптиза - демек разголването на душата - щото аз си споделям, а разни хора четат - е нека четат, щом им доставя удоволствие ...

На мен ми е приятно  ... явно ако се бях родила с крака до сливиците и мерки от типа 90-60-90 сигур щех да съм некъде по пилоните :) Божке ... к`ви ги говоря - но знае ли човек, накъде би го отнесло течението ...

Ей ме на - седя на компа - пардон на стол пред бюрото и щракам по клавиатурата ... пушвам си цигарка / пак щели да им дигат цените ... дали да не накарам мойто мъж от село да ми донесе малко тютюн, да ми го накълца и с вестниците дето остават у нас да си свивам цигаретки :)/ .... та пушвам си, пийвам от йовтината кока-кола дето я купихме снощи от БИЛА и се наслаждавам на тишината и спокойствието ...това малко относително, щото мойто Слънце зяпа ТВ - дават бокс, чете книга в хоризонтално положение и помежду обръщането на страниците гали котката Пена, която мърка досами ухото му ...ей на т`ва му викам идилия - само дето трудно мога направя връзката между тия двамата дето се млатят на ринга и тухлата дето чете ..., но негова си работа - не му се бъркам :)

Не, че и аз не се опитвам да гоня Наполеон - пиша тия щуротии, правя тъпи тестове във ФЕЙСБУКА и ...откривам себе си :) отговаряйки на въпроса - Коя подправка съм?

 Чубрица

Чубрицата е традиционна българска подправка със силен, приятен аромат и леко парещ, тръпчив вкус. Ти си с гореща, балканска кръв, прям/а и дързък/ка. Понякога импулсивността и смелостта ти достигат до агресивност.

Май ще спя спокойно тази нощ ...! Едва ли има по-точно описание на натюрела ми!

И ако някой може да ми каже как от евроизборите

и делничните идиотщини стигнах до тук ша му река Евала!

Ще сънувам мечтите си, защото от болни мозъци дето ме зомбират през деня не ми остава време да мечтая ... А присъствието им в сънищата ми е строго забранено - табелките ограничаващи достъпа на ВЪШНИ лица са повече от три / толкова са в офиса/ и съм пуснала ток по оградата / в съзнанието ми де/ - не съм чак толкова излудяла ... а ако тази дума я няма в бг речника - готова съм да го ъпдейтвам ...!

Тъпотията свършва тук - умните мисли са за онези, на които им се отдава ....!

1 коментар:

Lil каза...

Ха-ха умницата ми тя :) Страхотни злободневни писаници-тези най ги харесвам.А и ти автор-стават ми любими.
Д,майната му на всичко дето почва с Евро,ний пак ще сме си бугаре :)
Прости или не-ний сме си и нашто си е наше.
Бичам та така като си мисловно разпиляна и ръсиш бисери.
Цуфки и смифки.
Няма те ама знам,че си ми изморенка и те пращам там при идилията на бокса,книгата и Пена.
Да ти е сладко :)
п.п.Браус за музичката :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...