петък, 1 май 2009 г.

Лудостта на дните ни ...

... Или познаваме ли се ...?!
Пробуждане, кафеварка, проверка на мейла, баня, гардероб, звън на ключове, тротоари, кръстовища, офис …лудница ….залез, тротоари, бипипкащи автомобили, магазин, хляб, кухня, вечеря, ТВ – РС – което е свободно :)
Ами горе долу, май това е графиката на ежедневието ни …
Пълнежът обаче е строго индивидуален …
…Споко нема Ви говора за мъже и за либоф :)

Или може би съвсем мъничко :)

Та ако моичкия още е не е разБрал … след поредица то тестове установих, че съм била , ама много, много добра любовница … демек у кревату без забележки . мола, мола ….

Помните, че като порасна ще стана бездомен алкохолик – в подкрепа на твърдението установих, че отговорът на въпросът - Какъв алкохол сте? е : - Водка
Имате лоши спомени от голяяямо напиване именно с ВОДКА,но никога няма да спирате да консумирате. Създадени сте един за друг !

Нямат почивка тия хора – е мое ли ся да се опитват зорлем да ма напраят пияница

Коя известна пияна личност си? - Ти си пияната Бритни... Обичаш да си пийваш стига в края на вечерта да има кой да те подпре на път за вкъщи. Внимавай - не е късно да станеш за смях дори по тротоарите...


 Я да си гледат работата ... при мен няма такив аположения - пия, пия - ма си знам мярката :) докато припадна :) това в кръга на шегата - който е сядал с мен на маса - знае за какво иде реч:) Пък Бритни -да отива да пее и да не се ослушва :) Пък аз ша ходя на уроци по кючеци щото съм била средна работа – ша имат да взимат …ма не подбирам – дай ми музика и денся – нема значка каква ша е тя :)

Не съм пияната Бритни – аз съм Калинка с прякор Хрътка …едното било ми мязало, другото ми било най-подходящия прякор – а открийте разликите …!

Кое животно прилича на теб? - Калинче
Понякога сте стеснителни, но обичате да се запознавате с нови хора. Харесвате много природата и обичате да си похапвате. Носите нови дрехи и обичате да споделяте красотата с другите.

Кой е най-подходящия ти прякор? - Хрътката
Ти си умен и проницателен. Вреш си носа на много места, но предпазливо! Приятел си на добрите и хапеш лошите. Разузнавател си и добър познавач на красивото в живота. Надушваш винаги правилно почвата и затова успяваш с кучешки хъс в живота.Браво!

Тъй съвсем в противовес на казаното - помня миналото и не просто съм била слушала в часовете по история, ма съм и чувала :) но иначе интелигентността ми била доста над средната, а аз си мислех, че съм далечна роднина на Айнщайн …


WHAT'S YOUR NAME MEANING? - oooh what an interesting name!!
your name's got a deep meaning and reveals an hypnotic personality!


Е след като прочетеш всичко това, как да не се надуеш като пуяк-пуйка – както дойде!


Кой е твоят елемент - Вода
Ти си страшно любознателна личност, която се доверява на интуицията си.В повечето случаи се оказваш прав/а, ето защо се обръщат към теб за съвет.Проблемът е че ставаш жертва на настроенията си, които се сменят по няколко пъти на ден.Много добър начин да се справиш с това е, като се потопиш в музиката, която е запазеният ти знак.

Нема тайни – всичко ти вадят на показ … 

Теста за политическата ми ориентация пък даде следните резултати - Вие сте с дясна и консервативна политическа ориентация
Имате идентични или сходни политически възгледи,като:Джордж Буш,Роналд Рейган,Джон Маккейн(САЩ);Ариел Шарон (Израел);Ян Смутс ,Питър Бота (ЮАР)

Тц! Тц!Тц! -я последния да затвори вратата!
Да затвори – ма внимавайте как ще я отворя …

"Кой диктатор си?" - Садам Хюсеин. 

Властта ти доставя удоволствие. обичаш всички да ти се подчиняват. За теб враг е собственият ти народ. Военнолюбив, егоцентричен, властолюбив готов си да изправиш целият свят на нокти само да е твоето. ..тън – мън няма …фнимавайте в картинката 


Ма малии ..от градско чедо - отидох снаха на село и виж сега резултата :)

Що за селяндур си? - Културен селянин
Буташ каручката, доиш си кравичката и помагаш на бай Койчо от съседната къщурка да си сменя крушките в стаите, че вече от артрита не може да се качва по столове. От село си, но си образец за всички разлигавени граждани.


КАКЪВ ПРЕДМЕТ СИ ? - СУШИЛНИК
обичаш дрешки, лъскав/а си но често ти се чупят краката като ти е натоварено 

е само това не съм била :)

Коя попфолкаджийка си!? - Мая
Видя те той и каза: "Магапас!". Не си жена за един мъж, нека знае се веднъж! Нежна струна, но и купонджийка. Ти си просто... късметлийка! 

Бива - можеше и да е по-зле!

Знам и за футбола много, и съм яко хлътнала, и съм блуза – демек гальовна и мила …освен историята поназнайвам отлично и географията … 100% открит човек
без задръжки показвам пред хората истинската си същност и се токривам на 100%. Но да внимавам …..защото понякога това може да ми изиграе лоша шега …тъй е ---от добрините си патя аз  :)

Най-голямо бе удовлетворението ми, когато и теста позна, че правилно съм си избрала професията 

Перфектният избор! - Браво! Малко хора могат да се похвалят с твоя резултат! Можеш да си отдъхнеш и да продължаваш да дерзаеш в професионалното поприще! За теб професията ти е не просто работа, а и удоволствие и начин на живот!
А така да исках да съм кучка, а не добро момиче … Сладка, позитивна и лъчезарна. Ти си приятна компания за всеки. Приятелите те обичат, а враговете не знаят как да те изкарат извън релси. Веднъж усетила негативно отношение се дистанцираш. Понякога обаче най- близките ти забиват нож в гърба. Боли те, но винаги имаш сили да продължиш. Оптимист си, но все пак опитай да бъдеш малко зла..;)


Живея в настоящето, интересна съм и се различавам от тълпата и най-важното и да остана без работа, нема умра гладна – другата най-подходяща професия за мен била – да стана комедиант в кабаре :)


4 коментара:

september-silvia каза...

Нейзи,браво!Ти направо си направила дисекция на
ежедневието и личността!Както винаги различна и интересна.Честит празник на труда и много целувки!

Neizi_ss каза...

Добро утро! Благодаря Силви :) Честит празник и на теб :)
Много си ранобудна ... както казвам винаги - тиквените медали свършиха :) а и днес му мяза човек да поспи по-до късно .../хихи ...не че и аз вече не съм крак:)/

Aquawoman каза...

Нези, ти си всестранно развита личност :))) Дал Господ таланти :)
Честит Празник и много усмивки през почивните дни !

Lil каза...

Ха-ха на кака Фифенцето.Страшна си миличка.Така ме хилоса,че си се хиля сама в къщи ,ама с глас!
Незнам що си честитим този 1-ви Май,ама аз ще честитя друго:
Честити Почивни дни :)
Цуфки{}

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...