неделя, 3 май 2009 г.

Хаотични безсъници ...!

Така се получава, като пия кафе в късния следобед - цяла нощ не ме хваща сън ... и хиляди мисли се главоблъскат в съзнанието ми ...

Естествено резултатът е хаос от безсъници и във въображението, и творчеството - ако изобщо може да бъде наречено по този начин ...

На мен обаче шаренийката ми носи настроение - ако и да няма форма и съдържание - :)

Винаги се заричам да не правя тази грешка с кафето - но ... се случва да и пропусна какво ме съветва трезвата мисъл ... Добро утро, на онези, които ще се събудят сега и Добър ден - на останалите, които ще сторят това по-късно ...!

2 коментара:

Анонимен каза...

Добро утро и на теб и весел и шарен ден

Lil каза...

Уу на кака креативното то :) Поздравления.Колажът е много добър.Добро утро и от мен :) Ако си нямате слънце на оня край,пращам от нашту :)
Цуфки и смифки :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...