четвъртък, 23 април 2009 г.

За настроение :)

Упорито продължавам да следвам уроците на LiLi как да работя с Фотошоп :)

Има още доста хляб и боб да ям докато се науча, но съм горда с постиженията си ...

Критики не се приемат ... още се уча, тъй чи ..моля моля ...искам да са предпазя от всякви опити някой да ми скърши стремежите :)

А с това се гордея най-много щото всеки елемент сама си го приготвих за колажа :) Тъй чи ...надявам се, че ще успея някой ден да започна да  творя чудеса като

LiLi, Ваня

.... и всички останали :)

4 коментара:

Анонимен каза...

Алооо цветничката Фифка.Браво :) Заставам на входа и ще те браня от критики :) Само потупване по рамото и благодарствени писма са позволени :)
Ще се справиш миличка-желанието ти е огромно ,а това е 50% от всичко :)
Обещала съм ти да науча как се правят QP (quick pages) и няма да се отметна.Тъй че споко и смело напред.
Мноцо цунки и смифки :)
Лили
п.с.сори че като анонимен,ама нямам време да се логвам-бачкам уееее..пффф :Р

Neizi_ss каза...

Пък мирси ... цунки и от мени ...пък с Бачкането ...тиквени медали, няма вече и у склада - затуй смифка пред строя

Lil каза...

Айде беее Фифкоооо -къде си ?Два дни никва те няма..ми затъжих се дееее..мрЪн :(

Temenuzhka Petrova каза...

Лелееее, не бях влизала отдавна, ти още по-джиджан си направила блога си, браво!!!!
А за фотошопа какво да кажа, мисля, че си вече доста напред, много ми харесват всичките ти творения!!!Цунки!

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...