сряда, 8 април 2009 г.

Розовко-цикламено настроение!

3 коментара:

Lil каза...

Ама че сладко бебче и мама :)
Браво добри пълнежи правиш на страничките ми :)
Усмихват ме и ме зареждат положително :)
Благодаря :)

Neizi_ss каза...

Аз благодаря, че те познавам - общуването с теб ме зарежда с настроение и ме кара да си мисля, че хората могат да бъдат и добри :)

Lil каза...

Хайде сега да не ме караш да се червя пред хората :) Не съм чак такава идилия каквато ме представяш :)
Могат да бъдат добре си го казала,ама ако искат и зависи с кого ;)
Усмихвай се :)
Пеперудената одежда ти отива на темперамента-добър избор :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...