сряда, 22 април 2009 г.

Мрън!

Яд ме е! Ели Раданова - Слънчевото момиче от Силистра отпадна от Мюзик Айдъл 3 - и ме е яд, не толкова заради това, колкото, че загуби от Русина.

Всичките, които останаха за големите концерти имат талант, но рано беше да си тръгва Ели.

 Ели  грееше на сцената и заразяваше всички с лъчезарната си усмивка ...

Уф ...каквото и да казвам, яд ме е и скоро няма да ми мине. Имам си фаворити за музикален идол, но сега не беше момента Ели да си тръгва ...има други, които трябваше първи да напуснат предаването.

Ябе яд ме е  и туй то ...  Ай ша ги .... !

5 коментара:

Aquawoman каза...

Тази година изтървах айдълите заради Вип Брадър.
Аз пък там си беснея :) Няма справедливост и това е :))

Lil каза...

Гледам ги и двете!
И мен ме е яд много за Ели!Особено ,че България избра грачещата Русина-гадост!
Относно VIP-a те там вече станаха жалки и смешни с много малки изключения.Имам си и фаворите: Софка и Хазарта :)
Пу,цунки Фифке :)

Neizi_ss каза...

Да ги таковам и тия от ВИП-а. Аз пък аресвам малък Тошко и Ицо Хазарта. Ако можеше и андрей Слабаков да остане - супер ме кефят тия пичове. Виж и на Кошлуков не съм му фен в политиката - но го признавам за такъв :) А тия кокошки - напрау не мога да гитрая :)
Слънчев ден муцунки ---и да са усмихвате, чеда серадват хората :)

Neizi_ss каза...

нема обръщате внимание,че шпацията нещо дава заето :)

Анонимен каза...

Гугъл ме доведе до този блог, за което съм му благодарна. Ели е моят единствен фаворит в това шоу. В Дрезден всеки понеделник се събирахме по 10-на души , за да гледаме и слушаме предимно нея. Държа тук да уточня , че не всички са от Силистра - само трима.Не мога да ви опиша просто... Нещо като ритуал. Ха се е обадил някой по време на изпълнението и , ха сме го на правили на кайма на секундата:D Когато тя отпадна мълчахме най-малко 10 минути и после някой от компанията /не се сещам кой/ каза следното : "Тази наша България не заслужава толкова красиво и талантливо дете като Ели. Трябва да бяга от там - бързо и надалеч." Жалко нали? Но е истина. Това момиче грабна сърцата ни и вече може да прави с тях каквото си поиска.Нашите сърца нямат по-различна структура от тези на останалите, съдейки по това как залата сканидраше името и на крака... Пожелавам на Ели да бъде забелязана от правилните хора, преди да са я изцедили псевдо БГ продуценти. С цялото си същество и го пожелавам !
П.П. В България съм до 18ти май и ще съм ви благодарна, ако някой ми каже дали дотогава Ели ще има участия някъде?
Катя Неделчева
katianedelcheva81@gmail.com

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...