вторник, 19 октомври 2010 г.

За дебелите дупета, младите момичета и липсата на вкус ...

Онези, които се отбиват в блога ми са наясно, че рубенсовите форми са повече от характерни за мен. Кюфте съм и го знам :) Айде от мен да мине "Болярско кюфте"...:) Това разбира се в кръга на шегата ...квалификацията имам предвид ...Да си дойдем на думата обаче ...
Ходя си из улицата и установявам, че проблемът с килограмите е доста сериозен в последните години ...и то най-вече при младите хора ...Забелязвам обаче и друго ...ако в миналото бяхме аутсайдери в широки дрехи, днес малцина се затварят в себе си и попадат в плен на комплексите ..., което като цяло е добре ...Много е важно човек да се приеме такъв какъвто е и да се хареса.
Лошото обаче е, че онези, които със самочувствие разхождат паласките го правят типично по американски - без да се съобразяват, че е грозно и пошло ...
И дори да ме критикувате . .. аз ще си кажа какво мисля.
Бях ПОТРЕСЕНА от вида днес на симпатично натурално блондинесто създание - което на видима възраст е на не повече от 16 години - да не кажа и по-малко, предвид изгледа на дружката й. Страхотно пухкаво личице с бузки - детско излъчване , което с помощта на грим се опитваше да предизвика сексимераци ...
Окръглени седалищни части и не само те ...Най-фрапантното обаче бе съсредоточено в областта на гърдите ... Дядо Боже давал, давал - та се забравил! Ама и девойчето не криеше нищо ...посред студения есенен ден то беше въ вишнаво пуловерче с остроооооо - почти до пъпа деколте - то всъщност обема раздуваше плетката ...и всъщност си зададох въпроса ...за какво изобщо е турило детето пуловерче ...щеще да има същия ефект и ако беше по бански :)

Недоумявам защо бъркаме понятията. Да си фешън не означава да си навлякан по последния писък на модата и да не си се погледнал в огледалото. Не казвам да навличаме чувалите ...Ама има мода и за нас. Можем да бъдем с актуален външен вид, да сме секси и без да сме с опнати по тялото бодита и нагънати на няколко ката.

Друга ракия са пък пубертетките дето разхождат новите гащи по улицата и викат "Ела, Вълчо - изяж ме!"  - после защо имало малолетни и непълнолетни родителки ...да не дава Господ и по-тежки последствия ....
Тия деца родители нямат ли - не ги ли поглеждат как са облечени като излизат за училище?!? 

7 коментара:

september-silvia каза...

Нейзи,много си си готина,човек трябва да се харесва и обича:)))иначе си права за девойчето с пуловерчето,пълно недоразумение:)))

Plamena Markova-Koleva каза...

Колкото забавно, толкова и сериозно. Ако родителите на тези деца са фенове на Сашка (нали не бъркам, че на първата снимка е Сашка Васева?)... има ли нужда да отговарям дали ги поглеждат преди училище как са облечени ;)

Обаче мен (буквално) ме втриса по-скоро от онези момичета, без значение слабички или по-пълнички, които в студовете се шматкат спокойно по голи кореми и кръстове... бъррр!

Ondine каза...

Сашка,о,Сашка!:))))Тя си е недоразумение по рождение ;)

Сега децата просто не спортуват...в 5-ти клас са на по 65кг!!!Потресаващ факт и най-интересното е,че на родителите не им прави впечатление и се успокояват с факта" а то детето ще ги израсте"!
Иначе до модните тенденции ,каквито родителите такива и децата/с малки изключения/ ;)

п.п.била съм и слаба и дебела така че:)))))),сега съм просто..ъъъъъ хубава:)))))


;)Поздрави!

Lil каза...

Ох, ама си го написала :) Провокира ме да пропиша :)
Кофти е да не виждам какъв си, та така и за девойчето описано от теб :)
Евала Онди- толкова ми хареса послеписа ти :)
Фиф- ила чети и пълней♥

Lil каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Neizi_ss каза...

и така карам подред - верно на първата снимка е Сашка Васева ---съвсем прясна от преди няколко дни :)-ползувах услугите на папараците пуснали фотото из интернет - тя обаче онагледява всички девойки, за които аз говоря ...
..като споменавам липсата на вкус - вече не уточнявам дали са слаби или дебели ...и кльощавите си показват дупето на -25 градуса ...и после ще стават майки ...от рано си увреждат организмите :(

volunteer каза...

В нощта срещу Хелоуин обикаляхме нощните клубове в Хъл, Англия. Тукашните недоразумения са в пъти по-засилени в сравнение с това, което може да се види в България.
Масово жените бяха с ефирни рокли с голи гърбове, ръце и бедра. Някои носеха дантелени одежди, пликчета (също дантелени), високи токове, които в по-ранните часове ги принуждаваха да ходят боси по улицата. А то един студ, ама английски студ. Това е на източния бряг на Острова (Източен Йоркшир), където е Северно море.
Все пак беше Хелоуин, но то си е показателно за щуравата им природа на островитяните.

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...