неделя, 1 февруари 2009 г.

The sunday

Неделя – надвечер 
Едва ли в друг език има такова понятие, но може и да има – нямам претенции да съм полиглот.
Работния ден е към края си …
Слушам радио1 – едни сълзливи ретро парчета – но "готени" /както казва баба/ … Уитни Хюстън, а след нея и Ерос Рамацоти …пее човека, а пък и красавец …2 в1 …убийствено добра комбинация. …а така …сега е на ред и Тони Бракстън …
/почвам да си мисля, че музикалният режисьор преживява лична драма/ ..НО НА МЕН ТОВА НЕ МИ ПРЕЧИ –напротив – сблъсквам се отблизо с понятието душевен оргазъм …лошо е когато човек е в другата му крайност …тогава е нетърпим, неврозен, мрънкащ 
А аз сега съм обичаща и любвеобилна / само дето мойто Слънце – е нощна смяна – и ще се гушкаме с Глезана * черната ни котка/ …

И ритъм има, и мелодичност, а и думите …не си превеждам – ама няма начин да не са красиви и те …

Като попита някой каква музика слушаш – хубава, казвам аз …
Не ме ли грабнат първите 10 секунди от интрото …. значи песента няма шанс да си пробие път в персоналната ми класация.
Страхотни са старите бг естради …пък за дуетите на Мариана и Тодор Трайчеви …не говорим – там оставаш безмълвен
Искам да те нарисувам
                        Не със молив
                                       Не със четка
                                                   С устни ще те нарисувам,

http://vbox7.com/play:065627e3


ето сега си отвлякох вниманието – започнах да търся да чуя отново техните песни …
има и за вас …

А ПОМНИТЕ ЛИ „СЛЪНЧЕВА ЖЕНА” 

Музика за мене цялата си ти
                 Песен бе която птица не лети 
                     Музиката ражда чудна светлина
                                 Добър ден любима слънчева жена


 …Божествено е …без дъх оставаш, прочистват ти съзнанието от събираната през работната седмица сгур …и си задаваш отговора - колко малко е нужно на човек :)

1 коментар:

Lil каза...

Ехеее...хубава изненада :) Много са сладки тези птиченца.Браус!
Ей мЪ на-завърнах се :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...