петък, 19 април 2013 г.

make a wish

не съм професионален фотограф, нямам и претенции за такъв ...не разбирам почти нищо от настройките на апарата ...усещам обаче ако се скапе нещо, но намирам, кой да ми го оправи ...аз просто щракам ..ей така за удоволствие ... създавам си спомени ...
спомени за морето и пясъка, за лалета и момини сълзи, за мен и хората, които обичам ... спомени за това какво и къде съм видяла и т.н.
...от няколко месеца почти всеки ден създавам спомени, които запечатват всеки миг от порастването на нашето слънчице ...
...винаги обаче съм имала желание да запечатам на кадър глухарче ..., готово всеки миг да полети и да отнесе в пространството моето желание ...
сбъднах си го ...ето го - пожелайте си и вие нещо и нека се случи!

/а аз си пожелах още много петилетки да изкара моето семейство - днес отметнахме и първата петица от подписаното ни съжителство :)/

Няма коментари:

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...