понеделник, 25 юни 2012 г.

И дойде Денят за Съд

... Утре е един от важните ми дни тази година ...някои знаят, други не ...фирмата, на която съм управител е подсъдима ...съдят ни заради публикация ...или по-скоро, заради творческото виждане на автора /Аз/ при илюстрирането на конкретна тема - не заради текста или заглавието, а заради конфигурацията от снимки на първата страница ...получих първата призовка на 31 октомври, миналата година - рождения ден на човекът, който заведе делото ...той е депутат, от управляващата партия ... искът му е за 10 000 лв. ....на първа инстанция спечелих - Искрено вярвам, че разумът ще надделее ... елементарната ми, житейска, логика не може, а и не иска да допусне друго развитие на нещата ...въпреки това е нормално стомахът ми да е свит на топка - не ме е страх, не - той не заслужава да се страхувам!!!
...подробностите ...когато мине делото и излезе решението на Съда 
...дотогава 
...пожелайте успех на Истината и стискайте палци везните на Темида да не са потрошени ...

7 коментара:

Владимир Кабрански каза...

Успех!

Neizi_ss каза...

Благодаря! :)

Николай Григоров каза...

Стискам палци :)!

Neizi_ss каза...

и аз ще си стискам :))))

Dani каза...

Нейзи, успех за Истината!!!!!
Ще стискам палци!

Omnia каза...

Успех Нези, много успех!

Magi Yordanova каза...

Успех и от мен Нези!

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...