вторник, 10 май 2011 г.

Предай нататък ...

Преди два месеца и нещо попаднах на играта „Предай нататък” ... при Еva_bor. Включих се изпълнена с любопитство и ...подарък не закъсня. Закъснях аз с отразяването му, но се надявам, че ще бъда извинена.

Вкусно-о-о-о!!!
Благодаря за страхотните курабийки, които получих от Еva_bor ...изпълнени с причудлив аромат и топящи се в устата! Изненадата бе пълна, защото нямах и идея, какво може да се крие в жълтото кашонче ... Все пак Силистра е на цели 500 км от София J

И така ..ето и условието на играта J ...

Първите пет човека, с коментар под публикацията, ще получат нещо ръчно изработено от  мен.  Те също ще трябва да предадат инициативата нататък, като публикуват в блога си подобен пост и всеки от тях да подари по нещо  на още пет човека до края на 2011г.
Очаквам Ви! Не съм решила какво ще изработя, но мисля да е строго индивидуално за всеки от петимата J

5 коментара:

Lil каза...

И аз ядох от кулинарните разкошотии на Ива ( eva_bor).Така и не предадох и се чувствам ужасно виновна, щото такова...ми не ги умея тези сладкиши...
Не се бутам за изненадка, ама да си напиша, че нали признат грях, не е грях (уж).
Цуфки и Гушки :) Радвам се,че се завърна блогово♥

Neizi_ss каза...

:) то има време да предадеш - оти е до края на годината като условие :) а и не е казано, че трябва да е готвено или печено :) - умееш много други неща :) а що се отнася до бутането ...нема 6-5 :))))))))

Ondine каза...

Аз се обаждам само да ти пожелая успех!:D
Вече си минах по реда с "предаването":)))))

Лилия каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Neizi_ss каза...

@Ondine - :) То получаването е друга ракия :)

и сме сами, и ни е страх да си признаем

... и ни се иска  да ни прегърне някой, някъде, някога ... ей, така ...мълчаливо в тишината ... ... и ударите на сърцето му да са мантрата, ...